اهمیت نور در دکوراسیون دفتر اداری املاک

اهمیت نور در دکوراسیون دفتر اداری املاک

اهمیت نور در دکوراسیون دفتر اداری املاک

اهمیت نور در دکوراسیون دفتر اداری املاک مرکزی شرکت پیشرو سرمایه گذاری ملک Memocorp که به تازگی طراحی شده است، یادآور پنت هاوس یا هتل بوتیک های لوکس است، که در قلب منطقه مالی سیدنی قرار دارد. مناظر ۳۶۰ درجه‌ ی اطراف، پانورامای مست کننده خط افق سیدنی را به نمایش می‌ گذارد و نور خورشید بی‌ پایانی را ارائه می‌ کند و مفهوم طراحی و روایت اجازه دهید نور وارد شود  را قاب می‌ کند. در ادامه این مقاله با بررسی ویژگی های فضای داخلی دفتر کار این مشاور املاک همراه شما خواهیم بود.

ایجاد حس گرم خانگی در فضای کار

برای ایجاد دفتری که نشان دهنده مراقبت آنها از بازسازی ساختمان ها باشد، طراحان استلا بر ایجاد یک حس گرم خانگی تمرکز کرده اند که خطوط مهمان نوازی واقعی و محل کار را محو می کند و احساس آزادی و فضای باز را تشویق می کند. جزئیات سفارشی در همه جا وجود دارد، از چراغ های دیواری گرفته تا صندلی. حتی ذخایر ساختمان مهار شده و امکان ارتفاع بیشتر سقف را فراهم کرده است و امکان نور و فضای بیشتر را باز کرده است.

ساختار شکنی در انتخاب پالت رنگی و متریال در دفتر کار

مناطق مشخصی برای خوردن، کار، بازی و استراحت وجود دارد. با این حال همه چیز به نظر مرتبط است. نور از اتاقی به اتاق دیگر با شیشه‌ های بزرگ با قاب فولادی که جایگزین اتاق‌ های جلسه معمولاً بسته می‌ شود، جریان می‌ یابد. پالت پایانی با احساس خوب به دقت با چوب بلوط نرم متعادل، کتانی ارگانیک، لغزنده های ظریف برنجی، و اعتماد به نفس از فولاد سیاه شده طراحی شده بود، که سنت های سازمانی متشکل را که در اکثر فضاهای اداری وجود دارد را از بین می برد.

یک میز پذیرایی سفارشی شیک که از سنگ و برنج تشکیل شده است، هنگام ورود به اتاق پذیرایی غرق شده، به شما خوشامد می گوید و چشمان و حواس شما را به روی منظره پانورامای باورنکردنی باز می کند. چیدمان از این منطقه مرکزی به سمت خوشامدگویی به یک باشگاه ورزشی می‌ رود، جایی که می‌ توان تشک‌ های یوگا را برای ورزش‌ های صبحگاهی قرارداد. یک آشپزخانه تجاری کامل برای مهمانی‌ ها و رویدادها، و منطقه کاری که در آن همه میزها در نور طبیعی فراوان غوطه‌ ور شده‌ اند و روح را احیا می‌ کند.

چالش های پروژه

چالش‌ های کلیدی این بود که فضای وسیع را با لایه‌ هایی از المان‌ های زیبا ساخته و در عین حال به عنوان یک فضای اداری بسیار کاربردی عمل شود. محدوده کار کل ۱۰۰۰ متر مربع را طی کرده است. طراحی دقیق در تمام جزئیات، از چراغ‌ های نشانگر آسانسور سفارشی گرفته تا کوره‌ های تهویه کف چوبی صورت گرفته است.

این رویکرد امکان ایجاد یک پالت سخت‌ گیرانه را فراهم می‌ کند که احساس رفاه و توجه به جزئیات را در هر مرحله منعکس می‌ کند. جایی که نور طبیعی در حمام ها امکان پذیر نبود طراحان استلا یک کاغذ دیواری سفارشی منظره ایجاد کردند که محیطی حسی، خلقی و مراقبه را تداعی می کند. پرورش حواس و الهام بخشیدن به ذهن. با قرار دادن Stella Collective که سلامتی در محل کار را در مرکز صحنه قرار داده است، تجربه برای کارمندان و بازدیدکنندگان Memocorp به طور یکسان بسیار معمولی نیست. پذیرفتن زندگی سالم و کار با لبخند هدف این طراحی برای دفتر اداری می باشد.

تصاویر

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه اهمیت نور در دکوراسیون دفتر اداری املاک دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

منبع: archilovers

تعداد بازدید: 52

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *