طراحی ویترین فوق العاده برای فروشگاه کفش در پاریس

ویترین فروشگاه کفش

طراحی ویترین فوق العاده برای فروشگاه کفش در پاریس –

برای فروشگاه و واحدهای تجاری، ویترین از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. چرا که ویترین نماینده ی دیزاین فروشگاه و دیزاین فروشگاه نماینده و نشان دهنده محصول است. به عبارت دیگر کیفیت ویترین می تواند کاراکتر برند و کیفیت اجناس مورد عرضه را به مشتری نشان دهد. به عنوان مثال، اگر به فروشگاه های برند پوشاک مظیر زارا، نایک و …. بیاندازید، خواهید دید که ویترین این فروشگاه ها از دیزاین خاصی برخوردار است و طراحی آنها به نحوی است که ویترین بیانگر کاراکتر برند است.

با این مقدمه قصد داریم نگاهی به طراحی ویترین یک فروشگاه کفش در شهر پاریس بیاندازیم. ویترینی که پیچیدگی خاصی ندارد اما می توان زیبایی و کاراکتر فروشگاه را در آن مشاهده نموده. این ویترین توسط گروه طراحی فرانسوی StudioXAG صورت گرفته است.

این فروشگاه کفش Colette نام دارد و برای ساخت این ویترین، از پلکس استفاده شده است و روی آن نورپردازی صورت گرفته است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این ویترین را مشاهده نمایید.

ویترین فروشگاه کفش ویترین فروشگاه کفش

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 2,650

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *