آشپزخانه ای مدرن با رنگ تیره را طراحی کنید!

آشپزخانه مدرن با رنگ تیره

آشپزخانه ای مدرن با رنگ تیره را طراحی کنید!

اگر شما قصد تعمیر آشپزخانه خود یا تعویض کابینت های آشپزخانه را دارید، یکی از نکات بسیار مهمی که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید، رنگ کابینت ها می باشد. زیرا کابینت ها مقادیر زیادی از فضای آشپزخانه را پوشش می دهند و تأثیر عمیقی بر  زیبایی خانه شما و انژری که بر سایر مناطق خانه منتقل می کند، دارد. یکی از مواردی که شما باید بدان توجه کنید متریال و سبک موجود در نوع کابینت های می باشد اما رنگ اغلب چیزی است که بیشترین توجه را هنگام ورود به آشپزخانه شما جذب می کند.

از آنجا که سبک مدرن به عنوان یک سبک متداول در دنیای معاصر قرار گرفته، کاربرد رنگ تیره برای کابینت های آشپزخانه نیز رو به افزایش است. در حالی که بسیاری از مردم از استفاده رنگ تیره برای فضای آشپزخانه خود امتناع می ورزند، رنگ تیره دارای کارکردهای مختلفی هستند که می توان آن ها را در کنار رنگ ها و متریال مختلفی نیز به کار برد. رنگ های تیره می توانند هر یک از بخش های آشپزخانه را به فضایی زیبا و پیچیده تبدیل کند. لازم به ذکر است که قبل از تجدید آشپزخانه، تم های تاریک نیاز به تخصص بیشتری دارند و مراقبت از آنها ضروری است. اگر شما نیز به دنبال ایده هایی برای دیزاین آشپزخانه با رنگ تیره دارید در ادامه خط معمار نمونه هایی را برای شما ارائه خواهد داد که می توانید از این نمونه ها برای دیزاین آشپزخانه خود الهام بگیرید. اما ابتدا، برخی نکاتی را ارائه خواهیم داد که شما را در انتخاب و نوع چیدمان فضای آشپزخانه با رنگ های تیره راهنمایی خواهد کرد.

کدامین رنگ تیره برای آشپزخانه شما مناسب است؟

انتخاب رنگ مناسب می تواند پیچیده ترین فرآیند در بازسازی و طراحی آشپزخانه باشد. زیرا کابینت ها در طرح ها و طیف های رنگی متفاوت و از سفید تا سیاه قرار دارند. گام اول این است که تصمیم بگیرید که کدامین طیف های رنگی تیره مدنظرتان است. به خاطر داشته باشید که آشپزخانه شما صرفا نباید سیاه یا خاکستری باشد. شما حتی می توانید از طیف رنگی مانند قرمز، آبی و حتی قهوه ای تیره نیز  استفاده کنید. اگر قصد دارید تا فضای لوکس و مدرنی را ایجاد کنید، رنگ مشکی و خاکستری بهترین گزینه می باشند.

ایجاد فضایی کاملا تیره

فضاهای تیره معمولا هراس انگیز هستند، زیرا آن ها نور را به خود جذب کرده و فضایی چشگیر را ایجاد می کنند. به این دلیل معمولا سعی می کنند که رنگ ها و متریالی متفاوت را در ترکیب با رنگ تیره به کار ببرند. ترکیب متریالی با رنگ های برجسته و شفاف، تنالیته های مختلف بژ، طیف های مختلف کرمی می توانند در ترکیب با رنگ های تیره خنثی به کار برود و فضایی چشمگیر را ایجاد کند. با این حال شما باید برای ایجاد تعادل، فضای روشن و تیره آشپزخانه خود را در نظر بگیرید. حتی شما می توانید برای افزودن روشنایی به فضا از انواع نورپردازی ها نیز استفاده کنید. همچنین سعی کنید که میان اشیای تیره و روشن در آشپزخانه هارمونی ایجاد کنید. برای مثال کابینت های تیره در میان دیواره های روشن جذابیت ایجاد می کنند به خصوص اگر برای کف سالن رنگ تیره را نیز انتخاب کنید. این باعث می شود تا کابینت های شما در عین درخشیدن جزو عناصر تکمیل کننده در فضا به حساب آید.

ترکیب رنگ تیره با رنگ های روشن

یکی از بخش های بحث برانگیز برای انتخاب رنگ تیره در فضای آشپزخانه این است که بدانیم که چه رنگ ها و بافت هایی را در کنار رنگ های تیره به کار ببریم. شما می توانید رنگ های تیره را با ترکیب رنگ های روشن متعادل سازید. اطمینان حاصل کنید که نور به اندازه کافی در فضا وجود دارد. اگر شما به این نکته توجه نکنید فضای تیره می تواند کسل کننده باشد و تأثیرات روحی منفی بر افراد بگذارد. اگر نور کافی در طول روز دارید برای شب باید نورپردازی کافی و مناسب را در نظر بگیرید.

اگر شما نیز می خواهید آشپزخانه ای مدرن با رنگ تیره را طراحی کنید، می توانید از این مجموعه فوق العاده که در ادامه ارائه خواهیم داد الهام بگیرید. خط معمار را همراهی کنید.

آشپزخانه مدرن با رنگ تیره آشپزخانه مدرن با رنگ تیره آشپزخانه مدرن با رنگ تیره آشپزخانه مدرن با رنگ تیره آشپزخانه مدرن با رنگ تیره آشپزخانه مدرن با رنگ تیره آشپزخانه مدرن با رنگ تیره آشپزخانه مدرن با رنگ تیره آشپزخانه مدرن با رنگ تیره آشپزخانه مدرن با رنگ تیره آشپزخانه مدرن با رنگ تیره آشپزخانه مدرن با رنگ تیره آشپزخانه مدرن با رنگ تیره آشپزخانه مدرن با رنگ تیره آشپزخانه مدرن با رنگ تیره آشپزخانه مدرن با رنگ تیره آشپزخانه مدرن با رنگ تیره آشپزخانه مدرن با رنگ تیره آشپزخانه مدرن با رنگ تیره آشپزخانه مدرن با رنگ تیره آشپزخانه مدرن با رنگ تیره آشپزخانه مدرن با رنگ تیره آشپزخانه مدرن با رنگ تیره آشپزخانه مدرن با رنگ تیره آشپزخانه مدرن با رنگ تیره آشپزخانه مدرن با رنگ تیره آشپزخانه مدرن با رنگ تیره آشپزخانه مدرن با رنگ تیره آشپزخانه مدرن با رنگ تیره

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 1,929

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *