۴۴ نمونه طراحی شلف و قفسه خلاقانه و مدرن، اجرای بی نقص

مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن

۴۴ نمونه طراحی شلف و قفسه خلاقانه و مدرن، اجرای بی نقص

در این بخش برای معماران گرامی که به دنبال نمونه شلف و قفسه برای طراحی خود هستند و به دنبال ایده می گردند، ایده هایی ناب و زیبا از طراحی شلف و قفسه گردآوری نموده ایم. شلف هایی که علاوه بر طراحی، اجرای بسیار زیبا، دقیق و تحسین برانگیزی دارند. قطعا اگر یک طراح حرفه ای باشید، از دیدن این ایده ها لذت خواهید برد.

شلف و قفسه در فضای نشیمن، اتاق خواب، محیط کار و …، به عنوان یک جایگاه دکوراتیو مورد استفاده قرار می گیرد. برخی طراحان از شلف ها علاوه بر عنصر دکوراتیو به عنوان یک جداکننده بین فضایی یا دیوایدر نیز بهره می برند.

برای ساخت شلف و قفسه در مدرن در فضاهای مسکونی، تجاری، اداری و … از متریال های متنوعی نظیر MDF، انواع فلزات، شیشه و … استفاده می شود. در ادامه از شما دعوت می کنیم ایده های ارائه شده در این بخش را مشاهده و بررسی نمایید.

مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن  مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن  مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن  مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن مدل شلف و باکس،طراحی شلف،طراحی کمد دیواری مدرن

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 7,208

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *