پلان ویلا دوبلکس و یک طبقه مدرن

پلان ویلا دوبلکس و یک طبقه مدرن

انواع پلان ویلا

در این بخش از خط معمار با بررسی تعدادی از پلان ویلا دوبلکس و یک طبقه مدرن همراه کاربران عزیز و گرامی هستیم. طراحی و ساخت ویلا دارای روندی جذاب و هیجان انگیزی می باشد. زیرا شما می خواهید خانه ای را بسازید که بدور از شهرهای صنعتی، در میان طبیعت بوده و با شرایط و موقعیت محل زندگی شما کمی متفاوت بوده و قرار است به فضایی برای آرامش و سرگرمی در کنار خانواه تبدیل شود. ویلاهای برون شهری دیگر دارای ظاهر آپارتمان های درون شهری نیستند و با توجه به خواسته های افراد در فرم های مختلف ساخته می شود. به همین دلیل هم برای معماران و هم کارفرمایان دارای جذابیت های متفاوتی هستند. معماران می توانند فارغ از محدودیت های که ضوابط و مقررات شهرداری مشخص می کنند، خلاقیت خود را به کار ببرند و ویلای رویایی کارفرمایانشان را طراحی و اجرا نمایند. اگر شما قصد طراحی و ساخت ویلا دارید، بایستی با یک مجموعه ی حرفه ای در این زمینه ارتباط برقرار کنید. مجموعه ای که دارای تسلط و تجربه ی کافی در طراحی و اجرا باشند تا شما در کوتاه ترین مدت زمان با حداکثر کیفیت، در ویلای خود مستقر شوید. گروه معماری آوگون با بیش از ده سال تجربه در طراحی و معماری انواع ساختمان ها با کاربری های مختلف، به صورت تخصصی آماده ارائه خدمات طراحی و ساخت ویلا می باشد. طراحانِ این مجموعه با توجه به خواسته های کارفرما، بهترین و با کیفیت ترین پلان ویلا دوبلکس و یک طبقه مدرن و کلاسیک را ارائه می دهند. یکی از خدماتی که گروه معماری آوگون برای کارفرمایان گرامی ارائه می دهند، طراحی ویلا آنلاین می باشد. از این رو اگر شما در هر نقطه ای از ایران و سایر کشورها ساکن هستید، می توانید به صورت آنلاین از خدمات این مجموعه بهره ببرید. برای دریافت مشاوره و طراحی ویلای خود با مشاوران و کارشناسان این مجموعه از طریق شماره های زیر ارتباط برقرار نمایید:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

همانطور که در بالا بدان اشاره شد، گروه معماری آوگون سال هاست که به طور حرفه ای روی طراحی و اجرای ویلا فعالیت می کند و از این رو در کارنامه خود نمونه های متعددی را در سراسر ایران ثبت کرده است. برای این که بیشتر با سبک کاری، کیفیت طرح ها و خدماتی که این مجموعه برای کارفرمایانشان ارائه می دهند بیش تر آشنا شوید، می توانید نمونه کارهایشان را در وبسایت آوگون مشاهده و مطالعه نمایید.

Avgoon.org

محوطه سازی ویلا

به همان اندازه که طراحی نما و دکوراسیو داخلی ویلا اهمیت دارد، به همان اندازه باید به طراحی محوطه ویلای خود اهمیت دهید. باید بدانید که محوطه ی ویلای شما در کنار نمای ساختمان شخصیت و هویت ویلای شما را مشخص می نمایند. شما می توانید محوطه ی ویلای خود را با روش های مختلفی طراحی کرده و بر زیبایی ویلای خود بیفزایید. از روش هایی محوطه سازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

_ طراحی استخر روباز

_ نورپردازی

_ افزودن آلاچیق

_ کاشت درخت و گیاهان تزئینی

انواع پلان ویلا دوبلکس و یک طبقه مدرن

خط معمار در ادامه ی مطالب مجموعه ای از پلان ویلا دوبلکس و یک طبقه مدرن را به همراه تصاویر اجرا شده از طراحی نما و دکوراسیون داخلی ویلا آماده ساخته و برای شما عزیزان ارائه خواهد داد. شما نیز می توانید از این نمونه ها برای طراحی و ساخت ویلای مورد نظر خود ایده بگیرید و آن ها را با طراحان خود درمیان بگذارید. اکنون شما را به دیدن تصاویر دعوت می نماییم.

طرح اول

طرح دوم

طرح سوم

طرح چهارم

طرح پنجم

طرح ششم

طرح هفتم

طرح هشتم

طرح نهم

طرح دهم

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 1,688

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *