ویژگی های یک تیم حرفه ای طراحی داخلی

ویژگی های یک تیم حرفه ای طراحی داخلی

ویژگی های یک تیم حرفه ای طراحی داخلی

حتما برای شما هم پیش آمده که قصد ایجاد تغییر در فضای کار یا زندگی خود را داشته و علاقه مند به پیدا کردن یک تیم متخصص طراحی داخلی باشید. از این رو برآن شدیم تا ویژگی های فنی یک تیم حرفه ای طراحی را برای شما بازگو کنیم ، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

ویژگی های یک تیم حرفه ای طراحی داخلی

طراحی آگاهانه 

نتیجه بخشی کلی پروژه تماما به موفقیت طراح در درک چهارچوب ذهنی مخاطبانش وابسته است. در بالاترین اولویت های کاری وی، مشارکت مخاطب در تمامی مراحل پروسه طراحی داخلی و تحقق آرزوهای آنها قرار دارد . ما معتقدیم راهنمایی یک طراح دقیقا باید بر اساس سلیقه مخاطب باشد اما با رعایت اصول طراحی!

هدف ، ارائه راه حل به هر سبک و سلیقه ای از سنتی تا مدرن !

تاکید بر اصول و قواعد کار، مدیریت بودجه، برنامه ریزی و زمان بندی طرح، شرایط را برای اجرای موفق پروژه بر مبنای خواسته ها و نیاز مخاطب فراهم می سازد. آنالیز دقیق فضا از جمله اندازه، شکل و کاربری فضا مواردی هستند که از همان ابتدا باید مورد توجه ویژه تیم طراحی قرار بگیرد.

ویژگی های یک تیم حرفه ای طراحی داخلی

فاز اجرایی

ارتباط نزدیک اعضای یک تیم حرفه ای در تمام مراحل پروژه با مخاطبان باعث ایجاد روند یکدست و هماهنگ در روند اجرای کار خواهد شد . تهیه مصالح و تجهیزات کامل مورد نیاز پروژه در کنار نظارت دقیق و تمام وقت بر درستی روند اجرا آن، از وظایف آنها در فاز اجرایی خواهد بود.

برای هر پروژه پکیج کاملی از اطلاعات و داده های مورد نیاز مخاطب، از اطلاعات ایده طرح تا نقشه های اجرایی ، جداول معرفی متریال ها و مصالح استفاده شده استفاده شده ، ابعاد و اندازه های تمامی عناصر و المان های طراحی شده پروژه و جدول برآورد هزینه به مشتری تحویل داده می شود .

ویژگی های یک تیم حرفه ای طراحی داخلی

کوژ ، همگرایی ایده ها

نام کوژ از فلسفه عدسی محدب گرفته شده که پرتو های موازی تابیده شده به روی خود را در سمت دیگر خود در نقطه‌ای به نام نقطه کانونی متمرکز نموده و پدیده هم گرایی نور را باعث میشود. کوژ همچون قطعه ای شیشه ای و زیبا سر راه نیازها و ایده های مختلف می ایستد و آن ها را به یکدیگر پیوند میزند. کوژ کانونی از ایده ها ایجاد میکند ، زمانی که همه تلاش یک تیم حرفه ای برای به سرانجام رساندن نیازها و سلیقه ی مخاطب به کار گرفته میشود .

ویژگی های یک تیم حرفه ای طراحی داخلی

ویژگی های یک تیم حرفه ای طراحی داخلی

روند انجام پروژه در استودیو کوژ :

مرحله اول ، مشاوره حضوری

کارشناسان کوژ در محل پروژه مورد نظر حاضر شده و علاوه بر آشنایی با چهارچوب ذهنی مخاطب و بررسی فضا در مورد روند انجام پروژه ایشان را راهنمایی خواهند کرد.

مرحله دوم ، برداشت اندازه

تهیه کروکی از فضا و برداشت تمامی اندازه های آن اولین قدم در تحلیل و آنالیز فیزیکی فضاست که با تجهیزات ویژه و دقت بالا صورت گرفته و در اختیار تیم طراحی قرار میگیرد.

مرحله سوم ، ایده پردازی

ایجاد اتاق فکر اختصاصی پروژه توسط تیم طراحی کوژ و بررسی ایده های متناسب با نیاز و سلیقه کارفرما با نظرگرفتن استانداردهای به روز دکوراسیون داخلی و استانداردهای فضا

مرحله چهارم ، شبیه سازی سه بعدی

ایده طرح به وسیله نرم افزارهای تخصصی به عکس های سه بعدی تبدیل و به جهت ارائه به کارفرما آماده میشوند . پس از آن تغییرات مد نظر ایشان روی طرح اعمال شده و طرح نهایی بدست می آید.

مرحله پنجم ، برآورد پروژه

طرح نهایی توسط تیم فنی بررسی شده و جداول برآورد مبالغ هزینه اجرای آن به صورت دقیق و با در نظر گرفتن تمامی المان ها و متریال های در نظر گرفته شده به کارفرما ارائه میشود .

مرحله آخر ، اجرای پروژه

در این مرحله طرح مورد نظر با تمامی جزئیات قید شده در مدارک طراحی به اجرا درآمده و پروژه با در نظر گرفتن زمان بندی توافق شده تحویل کارفرما خواهد شد .

ویژگی های یک تیم حرفه ای طراحی داخلی

ویژگی های یک تیم حرفه ای طراحی داخلی

هدف ما خلق راه حلی خلاقانه برای ایجاد تعادل بین عملکرد و زیبایی فضای ایده آل شماست ، فضایی نه فقط کاربردی ، بلکه الهام بخش !

ما پاسخگویی به مخاطبان را از وظایف خود می دانیم و نسبت به حفظ رابطه با آنها ، حتی بعد اتمام پروژه، متعهد خواهیم ماند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به وب سایت استودیو طراحی داخلی کوژ مراجعه بفرمایید.

www.koojstudio.com

تعداد بازدید: 1,788

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *