نگاهی به طراحی و دکوراسیون رستوران کلاسیک Jue Lan در نیویورک

طراحی داخلی رستوران کلاسیک،دکوراسیون رستوران سنتی

نگاهی به طراحی و دکوراسیون رستوران کلاسیک Jue Lan در نیویورک

نیویورک شهر رستوران هاست. درباره ی تعداد رستوارن های این شهر اینطور گفته اند که اگر فردی بخواهد هر شب در یک رستوران در نیویورک شام بخورد، می تواند به مدت ۵۴ سال هر شب در یک رستوران متفاوت شام بخورد! این گفته هر چند اغراق آمیز باشد، اما باز هم نشان دهنده ی این است که در این شهر رقابت رستوران ها بسیار زیاد است. جایی که رقابت زیاد است استفاده از فاکتورهای زیادی برای جلب و جذب مشتری باید در دستور کار قرار گیرد. طراحی و دیزاین رستوران در جذب مشتری، یکی از این فاکتورهاست. فضای رستوران در کنار کیفیت غذا، حرف اول و آخر را در انتخاب شدن یک رستوران توسط مردم می زنند. با توجه یه این نکات ذکر شده در مورد اهمیت فضای رستوران متوجه خواهیم شد سپردن دیزاین رستوران به یک طراح و معمار خبره چقدر حایز اهمیت است.

این که رستوران چه سبکی دارد و فضای آن مدرن است یا کلاسیک، به نوع غذایی که سرو می شود، منطقه و موقعیت قرار گیری آن و فاکتورهای زیاد دیگری بستگی دارد. اما در این قسمت ما قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی رستوران Jue Lan Club بیاندازیم که سرشار از المان های کلاسیک است و در مجموع فضایی سنتی برای مشتریان خود فراهم آورده است. استفاده از دیوار آجری، هر چند امروزه در کارهای مدرن بیشتر مشاهده می شود، اما در این رستوران کلاسیک نیز به خوبی با المان های این سبک ارتباط برقرار نموده است و هم نشینی خوبی برقرار شده است که می توان این را هنر معمار آن دانست.

نکته ی دیگر در این رستوران استفاده از المان های سبک چینی است. این رستوران کانسپت خود را یک گروه هنرمند چینی مربوط به سال ۱۹۳۹ قرار داده است و سالنی ویژه به همین نام نیز در آن وجود دارد.

دیگر فضاهای این رستوران عبارتند از: سالن غذاخوری اصلی، سالن فرعی و بخش بار. در ادامه می توانید تصاویر این رستوران را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی رستوران کلاسیک،دکوراسیون رستوران سنتی طراحی داخلی رستوران کلاسیک،دکوراسیون رستوران سنتی طراحی داخلی رستوران کلاسیک،دکوراسیون رستوران سنتی طراحی داخلی رستوران کلاسیک،دکوراسیون رستوران سنتی طراحی داخلی رستوران کلاسیک،دکوراسیون رستوران سنتی طراحی داخلی رستوران کلاسیک،دکوراسیون رستوران سنتی طراحی داخلی رستوران کلاسیک،دکوراسیون رستوران سنتی طراحی داخلی رستوران کلاسیک،دکوراسیون رستوران سنتی

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 2,237

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *