نمونه های دکوراسیون مطب پزشک متخصص پوست و مو

دکوراسیون مطب پزشک

نمونه های دکوراسیون مطب پزشک متخصص پوست و مو

در راستای معرفی و بررسی نمونه های طراحی و دکوراسیون مطب پزشکی ، در این بخش به سراغ نمونه های طراحی مطب پزشک متخصص پوست و مو رفته ایم. هر چند بسیاری از بخش ها در مطب های پزشکی مشترک هستند و تنها تجهیزات پزشکان با یکدیگر متفاوت است، اما تمرکز ما بر روی مطب پزشک پوست و مو است. در ادامه برای شما نمونه هایی از اتاق پزشک به همراه نمونه هایی از دکوراسیون بخش رسپشن مطب را آماده نموده ایم.

اگر به عنوان یک پزشک قصد دارید مطب خود را طراحی داخلی نمایید و یا دکوراسیون آن را تغییر دهید، پیشنهاد می کنیم ایده های ارائه شده در این بخش را از دست ندهید. قطعا بسته به متراژ مطب شما، دیزاین و طراحی بسیار متفاوت خواهد بود، اما از نمونه های ارائه شده می توان استفاده های متنوعی کرد و شما می توانید تا حدودی سلیقه خود را ارزیابی نمایید.

اگر در امور طراحی و اجرای مطب، نیاز به طراحی خاص خود دارید، می توانید با ما در تماس باشید. برای مشاهده نمونه های طراحی داخلی فضای درمانی لینک زیر را نیز می توانید مشاهده نمایید:

طراحی داخلی مطب و کلینیک

نمونه های دکوراسیون اتاق پزشک

دکوراسیون مطب پزشک دکوراسیون مطب پزشک دکوراسیون مطب پزشک دکوراسیون مطب پزشک دکوراسیون مطب پزشک دکوراسیون مطب پزشک دکوراسیون مطب پزشک دکوراسیون مطب پزشک دکوراسیون مطب پزشک دکوراسیون مطب پزشک دکوراسیون مطب پزشک دکوراسیون مطب پزشک دکوراسیون مطب پزشک

نمونه های طراحی بخش رسپشن مطب:

دکوراسیون مطب پزشک دکوراسیون مطب پزشک دکوراسیون مطب پزشک دکوراسیون مطب پزشک دکوراسیون مطب پزشک دکوراسیون مطب پزشک دکوراسیون مطب پزشک دکوراسیون مطب پزشک دکوراسیون مطب پزشک دکوراسیون مطب پزشک دکوراسیون مطب پزشک دکوراسیون مطب پزشک دکوراسیون مطب پزشک دکوراسیون مطب پزشک دکوراسیون مطب پزشک دکوراسیون مطب پزشک دکوراسیون مطب پزشک دکوراسیون مطب پزشک دکوراسیون مطب پزشک دکوراسیون مطب پزشک

 

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 2,930

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *