دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس، ویلای AH

دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس

دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس، ویلای AH

معماری: استودیو Core

موقعیت: پرتغال

مساحت: ۵۰۰ مترمربع

سال: ۲۰۱۸

با توجه به جزئیات و ظرافت های موجود در دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس، ویلای AH کارفرما یک چشم انداز منحصر به فردی را برای این ویلای مسکونی در نظر می گیرد. این پروژه باید شخصیت محکم و قوی خود را حفظ کند و حتی بر آن تاکید کند که مجبور شده است به منظور مقاومت در برابر نیروهای قوی آب و هوای ساحلی بایستد و نور و زیبایی منطقه الجزایر را در همه اتاق ها بگنجاند.این خانه در یک تپه نرم و شیب دار درون جنگل های درختان کاج ابی، که دارای نقاط کوچک اما بسیار متمایز و همچنین منظره ای رو به اقیانوس  جنوبی، قرار گرفته است، این خانه شرایط مطلوبی برای خانه الهام گرفته از فنگ شویی توسط اقیانوس فراهم می کند.

تیم طراحی Coreپروژه را با افزودن تعدادی از مهمترین قوانین و تنظیمات فنگ شویی، مانند محور ورودی و ایجاد آن رو به سمت شمال، پروژه دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس AH را شروع کردند. علاوه بر این استودیو حیاط موجود را مجددا به عنوان نقطه اتصال فضای بیرونی و درونی بازسازی کردند و در حالیکه به طور همزمان حیاط را بخشی از فضای آشپزخانه و بخش بصری از اتاق خواب کوچک ساختمان قرار دادند.

الزامات طرح بندی بسیار در طراحی داخلی ویلا روشن بود: مشتری خواستار گسترش فضای خانه اش در خانه جدید خود شد تا دو برابر حجم مساحت فضای زندگی با دو طبقه گسترش یابد. زندگی در فضای باز، و همچنین اتصال فضای داخلی و در فضای باز، بعضی از اولویت های اصلی او بود. مشتری همچنین استفاده از مواد معتبر و لوازم مورد نیاز را براساس تکنولوژی مدرن و پیشرفته را اولویت بندی کرد.او سنگ طبیعی و چوب روستیک را برای کف پوش،منسوجات ضخیم و چوب برای مبلمان و فضای داخلی، پله های بتنی و غیر متحرک را انتخاب کرد. سایر متریال به کار رفته در فضای داخلی نشان از سبک روستیک در این ویلا را دارند.

علاوه بر دنبال کردن یک مطالعه بیولوژیکی استاندارد که پایه ای برای مفهوم طراحی ما است، این خانه باید از دستورالعمل های اضافی، از جمله ترکیب فلسفه های فنگ شویی با استفاده از مطالعه بیولوژیکی کلامی، پیروی کند. ما در میان چیزهای دیگر، بادهای غالب که به خنک سازی خانه کمک می کرد، تعیین کردیم.موقعیت پنجره های نمایشی نقش ویژه ای ایفا کرد.تهویه متقاطع طبیعی یک عامل مهم بود که در ترکیب با سایه محاسبه شده خاص، یک محیط زندگی ایده آل را فراهم می کرد و مانع از بروز بیش از حد یا خنک شدن خانه شد.

 پس از تجزیه و تحلیل بیولوژیکی کلاسیک، پنجره های بالایی غرب به طور قابل توجهی کوچکتر محاسبه شدند. اما شور و شوق مشتری برای غروب آفتاب، ما را متقاعد کرد که صرفه جویی در مصرف انرژی را محدود کند و با ابعاد کمتری مواجه شود.خانه با کاشی های حرارتی ساخته شده است. این متریال به وفور در کشور آن ها تولید می شود و به سادگی می توان با آن ها کار کرد. خانه با کاشی های حرارتی ساخته شده است.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن تصاویر دعوت می نماید.دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 1,866

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *