نمونه ای از دکوراسیون داخلی ویلاهای کوچک

دکوراسیون داخلی ویلاهای کوچک

نمونه ای از دکوراسیون داخلی ویلاهای کوچک

معمولا افراد ر هنگام طراحی فضاهای کوچک با مشکلاتی از قبیل کمبود جا، شلوغی و ایجاد بی نظمی روبرو می شوند. به گونه ای که می توانیم بگوییم که تزئین فضاهای کوچک همانند یک معما، غیر ممکن به نظر می رسد.  بنابراین در این بخش خط معمار قصد دارد تا نکات ضروری در هنگام دکوراسیون داخلی ویلاهای کوچک را برای کاربران گرامی شرح دهد.

کف سالن را تا حد امکان ساده و خلوت نگه دارید

اگر چه برای قرار دادن اشیا و مبلمان نیاز به فضا کافی دارید، اما سعی کنید که آن ها را به گونه ای در کنار یکدیگر قرار دهید تا فضای کافی برای تردد در داخل سالن ها وجود داشته باشد. در برخی موارد طراحان توصیه می کنند تا از قطعات شناور مانند قفسه ها و شلف های تزئینی استفاده کنید تا حجمی را در کف سالن اشغال نکند.

از قطعات تاشو استفاده کنید

قرار دادن میزغذاخوری درسالن های کوچک ممکن است فضای زیادی را اشغال کند. اما اگر از میزهای تاشو استفاده کنید، می توانید در مواقع غیر ضروری آن را تا کنید و از آن برای کاربری های دیگری استفاده کنید. همچنین اگر آشپزخانه ویلای شما دارای پلان باز می باشد، نصب درب های تاشو می تواند از ایجاد هرج و مرج در فضا جلوگیری کند.

تمرکز بر نورپردازی

ممکن است که فضاهای کوچک به دلیل محدودیت فضا و یا عدم پنجره کافی، تاریک به نظر برسند. شما می توانید این کمبود نور را از طریق منابع نوری در بخش های مختلف ویلا از آشپزخانه گرفته تا اتاق خواب جبران کنید.

از آینه ها استفاده کنید

اگر در فضای داخلی خود از نور طبیعی بهره مند نیستید، نصب آینه می تواند برای انعکاس نور طبیعی به فضای داخلی ویلای شما کمک کند. این خود باعث می شود تا فضا روشن تر و در نتیجه بزرگ تر به نظر برسد.

شرح پروژه

طراحی داخلی ویلای کوچک اما فریبنده و جذاب توسط معمار اسپانیایی Maria Castelli طراحی شده و در جزیره Fomentera قرار دارد. مساحت این پروژه حدود ۷۰ متر مربع است. طراح در طی طراحی این پروژه سعی داشته تا بر اصول و مبانی معماری و طراحی داخلی سنتی پایبند بوده و کانسپتی یکپارچه را با غضای بیرونی ایجاد کند.

همچنین دکوراسیون داخلی این ویلای کوچک با رویکردی اقلیم شناسی طراحی شده است و بعد از مطالعه و بررسی وزش باد غالب، خانه به گونه ای طراحی شده که از تهویه کافی در فصل تابستان بهره مند بوده و فضای داخلی خنک می ماند. عمده متریال به کار رفته در فضای داخلی این پروژه ترموود، سنگ آهک، چوب کاج، و خاک رس می باشد. استفاده از این متریال باعث ایجاد راه حل های سازنده ای شده که گرمی و راحتی بیش تری به این فضا می بخشد. اطراف این ویلا با پوشش گیاهی احاطه شده است. با این وجود، فضای داخلی ویلا  از نور طبیعی کافی بهره می برد.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن تصاویر دعوت می نماید.

دکوراسیون داخلی ویلاهای کوچک دکوراسیون داخلی ویلاهای کوچک دکوراسیون داخلی ویلاهای کوچک دکوراسیون داخلی ویلاهای کوچک دکوراسیون داخلی ویلاهای کوچک دکوراسیون داخلی ویلاهای کوچک دکوراسیون داخلی ویلاهای کوچک دکوراسیون داخلی ویلاهای کوچک دکوراسیون داخلی ویلاهای کوچک دکوراسیون داخلی ویلاهای کوچک دکوراسیون داخلی ویلاهای کوچک دکوراسیون داخلی ویلاهای کوچک دکوراسیون داخلی ویلاهای کوچک دکوراسیون داخلی ویلاهای کوچک دکوراسیون داخلی ویلاهای کوچک دکوراسیون داخلی ویلاهای کوچک دکوراسیون داخلی ویلاهای کوچک دکوراسیون داخلی ویلاهای کوچک دکوراسیون داخلی ویلاهای کوچک دکوراسیون داخلی ویلاهای کوچک دکوراسیون داخلی ویلاهای کوچک دکوراسیون داخلی ویلاهای کوچک دکوراسیون داخلی ویلاهای کوچک دکوراسیون داخلی ویلاهای کوچک

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: homedsgn

تعداد بازدید: 1,485

۱ دیدگاه

  1. الناز گفت:

    ممنون عالی بود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *