معماری و طراحی داخلی ساختمان اداری، فرهنگی تجاری Keynsham، انگلستان

طراحی داخلی ساختمان،معماری ساختمان

معماری و طراحی داخلی ساختمان اداری، فرهنگی تجاری

در این بخش قصد داریم نگاهی به معماری و طراحی نما و همینطور طراحی داخلی یک ساختمان چند منظوره در شهر بریتسول در انگلستان بیاندازیم. این ساختمان، در در حقیقت بازسازی یک ساختمان قدیمی، متعلق به سال ۱۹۶۰ میلادی است. در بازسازی مجدد، این ساختمان تبدیل به یک ساختمان اداری برای شهرداری به مساحت تقریبی ۶۰۰۰ مترمربع ، یک کتابخانه، یک مرکز فروش، و چندین مغازه فروشگاه در فضایی به مساحت ۱۸۰۰ مترمربع و پارکینگ شده است. در حقیقت در تغییر کاربری، ساختمان قدیمی بزرگ تبدیل به چندین مرکز اداری، فرهنگی و تجاری در کنار یکدیگر شده است.

همانطور که در تصاویر در ادامه خواهید دید، نمای ساختمان از جنس آجر و شیشه است. در معماری داخلی فضاهای مختلف نیز از متریال های متفاوت استفاده شده است. اما دو متریال پرمصرف در اکثر فضاها، چوب و شیشه هستند. چوب به عنوان کفپوش، دیوارکوب و … در فضا مورد استفاده قرار گرفته است.

مبلمان فضا و دکوراسیون داخلی نیز طیف گسترده ای از رنگ ها را شامل می شوند. در فضاهای مختلف می توان دکوراسیون به رنگ سبز و خاکستری را مشاهده نمود و در مجموع با یک ترکیب رنگی خنثی روبرو نیستیم.

معماری و طراحی داخلی این ساختمان توسط گروه طراحی بین المللی AHR صورت گرفته است.

طراحی داخلی ساختمان،معماری ساختمان

طراحی داخلی ساختمان،معماری ساختمان طراحی داخلی ساختمان،معماری ساختمان طراحی داخلی ساختمان،معماری ساختمان طراحی داخلی ساختمان،معماری ساختمان طراحی داخلی ساختمان،معماری ساختمان طراحی داخلی ساختمان،معماری ساختمان طراحی داخلی ساختمان،معماری ساختمان طراحی داخلی ساختمان،معماری ساختمان طراحی داخلی ساختمان،معماری ساختمان طراحی داخلی ساختمان،معماری ساختمان طراحی داخلی ساختمان،معماری ساختمان طراحی داخلی ساختمان،معماری ساختمان طراحی داخلی ساختمان،معماری ساختمان طراحی داخلی ساختمان،معماری ساختمان طراحی داخلی ساختمان،معماری ساختمان طراحی داخلی ساختمان،معماری ساختمان

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 1,051

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *