معماری ویلا با کانسپت بازگشت به واقعیت

معماری ویلا با کانسپت بازگشت به واقعیت

معماری ویلا با کانسپت بازگشت به واقعیت

معماری ویلا با کانسپت بازگشت به واقعیت پروژه ای است در سبک مدرن مینیمالیستی. کانسپت بازگشت به واقعیت، معیاری است که هنگام توسعه ایده برای طراحی فضاهایی که در خدمت مردم هستند استفاده می شود. Connect Villa همچنین ایده های طراحی را بر اساس این معیار توسعه می دهد، وقتی به واقعیت بازگردید، می توانید به خوبی با مردم، با طبیعت و با خودتان ارتباط برقرار کنید. پروژه Connect Villa در شهر Moi، Thu Dau Mot، استان Binh Duong، ویتنام واقع شده است. Connect Villa به همسران، ۲ پسر، و پدربزرگ و مادربزرگ خدمات می دهد. مالک شخصی است. که سبک زندگی ساده ای دارد، و طبیعت را دوست دارد. در ادامه با بررسی جزئیات این پروژه با ما همراه باشید.

ایده اصلی معمار

برای ایجاد انسجام بین اعضای خانواده، طراح معماری را ایجاد کرده است که باعث می شود مردم به زندگی در واقعیت علاقه مند شوند. تزئینات، لهجه ها، یا مواد و اقلام چشمگیر زیادی ندارد که مردم در آن غوطه ور شوند. و معماری آنقدر مینیمالیستی نیست که مردم احساس محرومیت کنند. آن وقت آنها رویای چیزهای بهتری را خواهند دید. اعضای خانواده به لطف اتاق خواب که می تواند در جهات مختلف به بیرون باز شود، به راحتی می توانند با طبیعت در تماس باشند. و همچنین می تواند پنجره اتاق خواب در خانه را به لطف نورگیر باز کند.

پلان ویلا

این بلوک بسیار عقب تر از جاده طراحی شده است و به شکل L شکل می گیرد که استخر شنا را در بر می گیرد و به فضای اتاق ها کمک می کند تا منظره ای از استخر داشته باشند. و از طریق بالکن یا پنجره اتاق خواب ها می توان به راحتی یکدیگر را دید و ارتباط برقرار کرد. نورگیرها و نورگیرهای پله ها به گونه ای هوشمندانه چیده شده اند که اتاق خواب ها دیوارهای مشترکی نداشته باشند تا برای هر فردی حریم خصوصی ایجاد کنند بلکه بین طبقات خانه ارتباط برقرار کنند.

معماری به اندازه کافی، فضایی به اندازه کافی که از تراکم و توخالی در معماری برای ایجاد تعادل بین فضا و شکل استفاده می کند. به مردم کمک کنید تا ایده روشن تری از واقعیت و فضای زندگی داشته باشند تا بتوانند با شادی، شادی و پایداری در کنار خانواده خود زندگی کنند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه معماری ویلا با کانسپت بازگشت به واقعیت دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: archdaily

تعداد بازدید: 600

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *