طراحی و ساخت ویلا در دماوند

ساخت ویلا در دماوند

طراحی ویلا در دماوند

طراحی ویلا در دماوند

در سال های اخیر طراحی و ساخت ویلا علاوه بر علاقه مندی، به یک نیاز در میان افراد شهرنشین به خصوص شهروندان تهران و سایر کلان شهرها تبدیل شده است. افزایش تمایل و تقاضای داشتن به ویلا توسط ساکنین شهرهای بزرگی چون تهران موجب شده تا مناطق سرسبز و طبیعت بکر اطراف شهر به قطب مناطق تفریحی برای آن ها تبدیل شوند. در میان منطق مختلف حاشیه ی تهران، منطقه ی دماوند نیز جزو مناطق خوش آب و هوایی است که به دلیل داشتن آب و هوای کوهستانی و خنک به خصوص در فصل تابستان توجه تهرانی را به خود جلب کرده است و در سال های اخیر ویلا-باغ های متعددی در این منطقه ساخته شده است. اگر شما نیز می خواهید  یک ویلای به روز و رویایی در منطقه ی دماوند تهران داشته باشید، توصیه می کنیم این مطلب خط معمار را از دست ندهید. در این بخش خط معمار می خواهد شما را با نحوه طراحی و ساخت ویلا دماوند آشنا سازد و هزینه های مرتبط با آن را به طور تقریبی برآورد سازد. در این مطلب سعی می کنیم تمامی سوال هایی که ممکن است شما در طراحی ویلا با آن رو برو شوید را پاسخ دهیم.

منطقه ی دماوند چه ویژگی ها و جاذبه هایی دارد

ساخت ویلا در دماوند

جاذبه های طبیعی دماوند- منبع: ویکی پدیا

منطقه ی دماوند یکی از شهرستان های حاشیه ی تهران است که به دلیل داشتن طبیعت زیبا و آب و هوای کوهستانی و خنکش به خصوص در فصل تابستان توجه بسیاری از تهرانی ها را به خود جلب کرده است. در سال های اخیر افراد به خرید زمین و ساخت باغ و ویلا در این منطقه تمایل پیدا کردند. دماوند، به دلیل خاک و هوای خوبی که دارد، امکان کاشت و پرورش درختان میوه وجود دارد. علاوه بر داشتن آب و هوا و خاک خوب و نزدیک بودن آن به تهران ( در فاصله ۷۵ کیلومتری شرق) منطقه ی دماوند دارای جاذبه های طبیعی و گردشگری مانند چشمه اعلا، پیست آبعلی، دریاچه ی تار و برج شیخ جبلی می باشد و به همین دلیل به یکی از قطب های جاذبه ی گردشگری در تهران تبدیل شده است.

ساخت ویلا در دماوند

جاذبه های طبیعی دماوند-منبع: ویکی پدیا

ساخت ویلا در منطقه خوش آب و هوای دماوند

اگر شما ساکن تهران هستید و قصد دارید تا در منطقه ای بکر و خوش و آب های در حاشیه این شهر ویلایی رویایی خود را داشته باشید، دماوند یکی از مناطقی است که توصیه می کنیم پیش از خرید و ساخت ویلا حتما مراجعه کنید.

بسیاری از افراد هنگامی که به مناطق حاشیه تهران مراجعه می کنند، با دیدن ویلاهای ساخته شده و آماده و همچنین زمین های مختلف در تصمیم گیری خود دچار سردرگمی و تردید می شود که آیا یک ویلای حاضر و ساخته شده را خریداری کنند و یا این که زمین مورد نظرشان را بخرند و پس از آن در یک فرصت مناسب بویلا بسازند. در این گونه موارد توصیه ما به شما این است که پیش از این که تصمیم نهایی خود را بگیرید، بهتر است که اطلاعات لازم را به صورت جامع در رابطه با خرید و ساخت ویلا کسب کنید و پس از بررسی ابعاد مختلف بهترین گزینه را انتخاب کنید که در آخر رضایت کاملی از تصمیم خود داشته باشید. در نهایت شما ویلایی را خواهید داشت که از حضور در آن لذت می برید. از این رو خط معمار در این بخش سعی دارد تا در حد امکان شما را راهنمایی کند تا در تصمیم گیری خود با کمترین مشکل روبرو شوید.

خرید ویلا در دماوند یا طراحی و ساخت ویلا

ساخت ویلا در دماوند

خرید ویلا یا ساخت ویلا

تصمیم گیری نسبت به خرید ویلای ساخته شده و آماده یا خرید زمین و ساخت آن ممکن است برای بسیاری از شما عزیزان دشوار باشد و در انتخاب خود دچار تردید شوید. اما اگر اگر نکات و جنبه های مثبت و منفی آن ها را به طور کامل بدانید، راحت تر می توانید به نتیجه ی نهایی برسید. درست است که اگر شما ویلای مورد نظر را آماده خریداری کنید، در زمان خود صرفه جویی کرده اید و مراحلی چون کسب مجوز، طراحی و ساخت و همچنین خرید مصالح را نخواهید داشت، اما ممکن است که ویلایی که خریداری کرده اید، ویلای ایده آلتان نباشد (از لحاظ نوع طراحی و متریال کاربردی). همچنین شما باید هزینه بالاتری را نسبت به ساخت ویلا پرداخت نمایید و ممکن است که با توجه به پرداخت هزینه ی بالا، کیفیت مطلوب را نداشته باشد. در نقطه ی مقابل خرید ویلای آماده، خرید زمین و ساخت ویلا وجود دارد و همچون آن دارای جنبه های مثبت و منفی است که بهتر است برخی از آن ها بدانید. هنگامی که شما می خواهید خودتان ویلا بسازید، باید زمانی را صرف یافتن زمین مناسب کنید. پس از این که زمین دلخواه خود را خریداری نمودید، نوبت به کسب مجوز و طراحی و ساخت و خرید اقلام مورد نیاز آن می رسد. تمامی مراحل که گفته شد زمان بر است ولی در نهایت، ویلایی را خواهید داشت که شما آرزویش را داشتید. ما سعی کردیم تا تمامی نکات و جنبه های مثبت و منفی در رابطه با خرید و ساخت ویلا در منطقه ی دماوند را به شما همراهان همیشگی خط معمار شرح دهیم. اکنون تصمیم با شماست که کدام راه را انتخاب کنید. اگر قصد دارید ویلا را به صورت آماده خریداری کنید باید به دفاتر فروش املاک و ویلا در دماوند مراجعه نمایید و پس مشاهده نمونه های مختلف، ویلایی که به ایده آل هایتان نزدیک است، خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ساکن آن شوید. اما اگر تصمیم به ساخت ویلا در دماوند دارید خط معمار را در ادامه همراهی کنید.

چگونه در دماوند ویلای مورد نظر خود را بسازیم

اگر شما زمین مورد نظر را خریداری کرده اید، باید به طراحی و ساخت آن نیز بیندیشید. توصیه ما به شما عزیزان این است که از همان ابتدای کار با مشاوران و طراحان متخصص در حوزه طراحی و ساخت ویلا مشورت داشته باشید. درست است که شما باید در مقابل این امر هزینه ای را متقبل شوید، اما در انجام تمامی مراحل کار با کمترین مشکلات روبرو خواهید شد، زیرا معماران و طراحان نسبت به تمامی امور آگاهی کامل داشته و مرحله ها را با تدبیر کافی پیش خواهند برد  و بدین ترتیب هم در زمان، هم در هزینه ها صرفه جویی می کنند. همچنین از صفر تا صد طراحی و ساخت ویلا همراه شما خواهند بود (پس بهتر است که کار را به کاردان بسپارید و فقط به ویلای رویایی خود بیندیشید). اکنون این سوال برای شما پیش خواهد آمد که طراحی و ساخت ویلا دماوند را به کدام مجموعه بسپارید؟ حساسیت شما در انتخاب بهترین مجموعه جهت طراحی ویلا کاملا به جا است. شما می خواهید انجام تمامی این امور را به مجموعه ای بسپارید که در حرفه ی خود تخصص و مهارت کافی داشته باشند و در عین حال طراحی هایشان به روز و مدرن باشد. گروه معماری آوگون مجموعه ای جوان و متخصص می باشد که طی سال های فعالیت خود نمونه های مدرن و بی نظیری را از معماری و طراحی داخلی فضاهایی با کاربری های مختلف به جای گذاشته و موفق به کسب جوایزی در سطح جهانی شده است. گروه معماری آوگون در طی سال های فعالیتش هموراه سعی بر این داشته تا رضایت کارفرمایانش را جلب کرده و طرح هایی را ارائه دهد که به لحاظ کیفیت و هزینه در مطلوب ترین حالت باشد. اگر شما قصد طراحی و ساخت ویلا در منطقه خوش آب و هوا و کوهستانی دماوند را دارید، می توانید جهت مشاهده ی رزومه و نمونه کارهای طراحی و اجرا شده توسط گروه معماری آوگون به وبسایت آن مراجعه کرده و جهت مشاوره با طراحان و متخصصان ما تماس حاصل نموده و یا اینکه به صورت حضوری مراجعه نمایید.

جهت طراحی و ساخت ویلا دماوند با شرکت معماری آوگون تماس بگیرید:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

ارتباط و مشاوره با گروه معماری آوگون جهت طراحی ویلا در دماوند

ساخت ویلا در دماوند

مشاوره با دفتر معماری آوگون جهت طراحی ویلا در دماوند

مشاوره و روند کار با دفتر معماری آوگون به شرح زیر می باشد:

پس از این که شما  زمین مورد نظر را خریداری نمودید، با مشاوران ما در مجموعه آوگون تماس می گیرید. پس از تماس اولیه با این مجموعه جلسات حضوری انجام می گیرد. بدین صورت که شما به عنوان کارفرما نیازها و خواسته های خود را به طراحان ما مطرح می کنید. آن ها نیز بر اساس هر آن چه که شما شرح داده اید و با بررسی ضوابط و مقررات شهرداری و موقعیت جغرافیایی منطقه ای که زمین شما در آن قرار گرفته است، نمونه های اولیه ای را طراحی می کنند. ممکن است که بنابه درخواست و سلیقه ی شما، در طراحی تغییراتی اعمال شود. در نهایت پس از این که تغییرات مورد نیار صورت گرفت و طرح نهایی مورد قبول کارفرما قرار گرفت مراحل بعدی ساخت آن آغاز می شود. ممکن است که شما قصد داشته باید که ساخت ویلا در دماوند خودتان بر عهده بگیرید و فقط از طراحان بخواهید تا طراحی پلان ها را انجام دهند، یا برعکس ممکن است که بخواهید تمامی مراحل از صفر تا صد طراحی و ساخت را به طراحان بسپارید. در هر دو صورت، طراحان ما در مجموعه آوگون تا آخرین مرحله ی ساخت ویلا، همراه شما کارفرمایان گرامی هستند. بنابراین روند کار مجموعه آوگون به طور خلاصه به شرح زیر است:

_ تماس با دفتر معماری و مشاوره

_ طراحی اولیه

_ تأیید نهایی طرح

_ آغاز ساخت

 

نمونه کارهای اجرا شده توسط دفتر معماری آوگون

در ادامه خط معماری جهت آشنایی شما عزیزان با سبک کاری گروه معماری آوگون، برخی از ویلاهای طراحی و اجرا شده توسط این مجموعه را به اشتراک خواهد گذاشت.

جهت بزرگنمایی روی تصاویر کلیک نمایید.

طراحی ویلای کوچک زاده

طراحی ویلای جابان

طراحی ویلای آبسرد

با توجه به این که معرفی پروژه های طراحی و اجرا شده توسط شرکت معماری آوگون در این مطلب نمی گنجد، ما به شرح چند نمونه ی فوق بسنده کردیم. شما می توانید جهت دیدن سایر ویلاهای طراحی شده توسط مجموعه ی آوگون به وبسایت شرکت معماری آوگون مراجعه نمایید و یا این که به صورت حضوری به دفتر مراجعه نمایید.

جهت طراحی و ساخت ویلا در دماوند با شرکت معماری آوگون تماس بگیرید:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

سبک معماری و طراحی داخلی

همانطور که می دانید سبک های معماری و طراحی داخلی ویلا زیاد می باشند، اما چندین سبک هستند که در میان ایرانی ها طرفداران زیادی دارند که به شرح زیر می باشند:

طراحی ویلا مدرن

ساخت ویلا در دماوند

طراحی ویلا با سبک مدرن

طراحی ویلا لوکس

ساخت ویلا در دماوند

طراحی ویلای لوکس

طراحی ویلا کلاسیک

ساخت ویلا در دماوند

طراحی ویلا با سبک کلاسیک

هزینه های ساخت ویلا در دماوند به چه صورت است

یکی از اصلی ترین دغدغه ی افراد هنگام ساخت ویلا محاسبه ی هزینه های ساخت آن می باشد. توجه به این امر به خصوص در کلان شهرهایی چون تهران که هزینه های مصالح و دستمزدها بیش تر از سایر شهرها است مهم تر می شود. در مورد هزینه های ساخت ویلا در دماوند باید بگوییم که تحت تأثیر موارد مختلفی قرار می گیرد. متراژ ویلا, تعداد طبقات، سبک معماری ویلا، متریال و مصالح کاربردی از مواردی هستند که هزینه های ساخت ویلا را تحت تأثیر قرار می دهند. اما بهتر است شما نگران این موضوع نباشید. معماران و طراحان ما در مجموعه ی آوگون همواره بودجه ی کارفرما را در نظر می گیرند و متناسب با با بودجه ای که شما برای ساخت ویلای خود در نظر دارید، ویلایی با کیفیت مطلوب را ارائه خواهند داد. اما با توجه به این که در این روزها قیمت ها نوسان دارد، ممکن است که هزینه نهایی کمی بیش تر از بودجه تعیین شده تمام شود. شما می توانید جهت اطلاع از هزینه های طراحی و ساخت ویلا در دماوند با مشاوران و متخصصان ما در مجموعه ی آوگون تماس بگیرید.

جهت طراحی و ساخت ویلا در دماوند با شرکت معماری آوگون تماس بگیرید:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 1,158

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *