طراحی ویلای مدرن، بتن و سنگ در طراحی داخلی

طراحی ویلای مدرن، سنگ وبتن در طراحی داخلی ویلا

طراحی ویلای مدرن، بتن و سنگ در طراحی داخلی

معماری: استودیوSAOTA و TKD

موقعیت: استرالیا، سیدنی

عکاس: Justin Alexander

در این بخش از خط معمار به معرفی یک نمونه ی دیگر ازطراحی داخلی ویلای مدرن می پردازیم. این ویلا در شهر سیدنی استرالیا واقع شده است و طراحی آن با همکاری دو تیم طراحی SAOTA و TKD انجام شده است.

افراد در ورودی ویلا، از میان درب چوبی متحرک وارد راهرو می شوند که طراح با قرار دادن دوفضا با چشم انداز رو به بندر سیدنی و فراتر آن تأکید کرده است. سالن نشیمن در پایین راه پله های ورودی قرار گرفته است، که در این فضا رنگ های خنثی در ترکیب با آبی های متفاوت، موفق به ایجاد حس آرامش به خانه شده اند. سالن نشیمن به سمت سالن غذاخوری هدایت می شود که این فضا نیز به نوبه خود به فضای بیرونی باز می شود. یک درب مخفی روی دیوار چوبی ساخته شده است که به آشپزخانه باز می شود. در آشپزخانه ما با دکوراسیون مینیمال روبرو می شویم که طراحان با قرار دادن یک جزیره گرانیت خاکستری دست تراش به زیبایی آن افزوده است.

فضای عمومی خانه رو به حیاط باز می شود و دارای یک استخر می باشد. در سراسر طراحی این ویلا به کارگیری بتن اکسپوز و سنگ در ترکیب با هم به خوبی نمایان است. رنگ روشن سنگ ها در کنار بافت گرم چوب و برنز به کار رفته در فضای داخلی هارمونی ایجاد کرده است.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

طراحی ویلای مدرن، سنگ وبتن در طراحی داخلی ویلا طراحی ویلای مدرن، سنگ وبتن در طراحی داخلی ویلا طراحی ویلای مدرن، سنگ وبتن در طراحی داخلی ویلا طراحی ویلای مدرن، سنگ وبتن در طراحی داخلی ویلا طراحی ویلای مدرن، سنگ وبتن در طراحی داخلی ویلا طراحی ویلای مدرن، سنگ وبتن در طراحی داخلی ویلا طراحی ویلای مدرن، سنگ وبتن در طراحی داخلی ویلاطراحی ویلای مدرن، سنگ وبتن در طراحی داخلی ویلا طراحی ویلای مدرن، سنگ وبتن در طراحی داخلی ویلا طراحی ویلای مدرن، سنگ وبتن در طراحی داخلی ویلا طراحی ویلای مدرن، سنگ وبتن در طراحی داخلی ویلاتحریریه خط معمار

مترجم: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: contemporist

تعداد بازدید: 1,703

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *