معماری و طراحی داخلی ویلای مدرن، یونان، ISV Architects

طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلا،طراحی ویلای دوبلکس،معماری ویلا

معماری و طراحی داخلی ویلا ی مدرن، یونان

معماری: ISV Architects

لوکیشن: آتن، یونان

سال: ۲۰۱۳

این ساختمان ویلایی با نام house on top شناخته می شود. یکی از دلایل این نامگذاری توپوگرافی خاص منطقه ای است که ویلا در آن واقع شده است. این منطقه از یونان و شهر آتن دارای تپه های کوچکی است که با دریا همجوارند. بر روی این تپه ها خانه های ویلایی زیادی ساخته شده است که house on top یکی از آن هاست.

از نمای خیابان این ویلا دارای سه طبقه است و یک طبقه منفی برای پارکینگ نیز به این مجموعه اضافه می شود. روی طبقه سوم ویلا یک فضای نشیمن و یک فضای باز و استخر در نظر گرفته شده است. همانطور که اشاره شده این ویلا بر روی منطقه ای نسبتا مرتفع واقع شده است و به همین سبب از فضای تراس، زاویه دید ۲۷۰ درجه ای نسبت به فضای پیرامون، جزیره، دریا و … وجود دارد و به همین سبب این تراس طراحی شده است. نمای ساختمان به رنگ سفید است و روی نمای طبقات همانطور که در تصاویر می بینید، سعی شده است از شیشه استفاده شود تا حداکثر زاویه دید تامین گردد. روی نمای طبقه اول، لور های فلزی کار شده است تا در صورت نیاز، نمای ساختمان بسته شود و در واقع این پویایی روی نمای ساختمان وجود داشته باشد.

درطراحی فضاهای داخلی، دیوارها با بتن اکسپوز کار شده است و این بتن با کفپوش چوبی، هماهنگ شده است و در واقع توازن رنگ و انرژی با ترکیب و همبستگی این دو متریال برقرار شده است.

در ادامه دعوت می کنیم، تصاویر نما، فضاهای داخلی، پلان، دیتیل های خاص طراحی شده و کار شده در طراحی و … را مشاهده نمایید. چنانچه به عنوان یک طراح و معمار، قصد طراحی ویلا دارید، می توانید از نما و فضاهای داخلی این ویلا، ایده بگیرید و چنانچه قصد ساخت یک ویلا دارید نیز می توانید با طراحان و مشاور خود در گروه معماری آوگون در تماس باشید.

طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلا،طراحی ویلای دوبلکس،معماری ویلا طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلا،طراحی ویلای دوبلکس،معماری ویلا طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلا،طراحی ویلای دوبلکس،معماری ویلا طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلا،طراحی ویلای دوبلکس،معماری ویلا طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلا،طراحی ویلای دوبلکس،معماری ویلا طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلا،طراحی ویلای دوبلکس،معماری ویلا طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلا،طراحی ویلای دوبلکس،معماری ویلا طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلا،طراحی ویلای دوبلکس،معماری ویلا طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلا،طراحی ویلای دوبلکس،معماری ویلا طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلا،طراحی ویلای دوبلکس،معماری ویلا طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلا،طراحی ویلای دوبلکس،معماری ویلا طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلا،طراحی ویلای دوبلکس،معماری ویلا طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلا،طراحی ویلای دوبلکس،معماری ویلا طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلا،طراحی ویلای دوبلکس،معماری ویلا طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلا،طراحی ویلای دوبلکس،معماری ویلا طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلا،طراحی ویلای دوبلکس،معماری ویلا طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلا،طراحی ویلای دوبلکس،معماری ویلا طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلا،طراحی ویلای دوبلکس،معماری ویلا طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلا،طراحی ویلای دوبلکس،معماری ویلا طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلا،طراحی ویلای دوبلکس،معماری ویلا طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلا،طراحی ویلای دوبلکس،معماری ویلا طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلا،طراحی ویلای دوبلکس،معماری ویلا طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلا،طراحی ویلای دوبلکس،معماری ویلا طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلا،طراحی ویلای دوبلکس،معماری ویلا طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلا،طراحی ویلای دوبلکس،معماری ویلا طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلا،طراحی ویلای دوبلکس،معماری ویلا طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلا،طراحی ویلای دوبلکس،معماری ویلا طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلا،طراحی ویلای دوبلکس،معماری ویلا طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلا،طراحی ویلای دوبلکس،معماری ویلا طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلا،طراحی ویلای دوبلکس،معماری ویلا طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلا،طراحی ویلای دوبلکس،معماری ویلا طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلا،طراحی ویلای دوبلکس،معماری ویلا طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلا،طراحی ویلای دوبلکس،معماری ویلا

پلان، دیاگرام، نما (برای بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید.)

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – ArchDaily

تعداد بازدید: 6,250

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *