طراحی شوروم و دفتر کار Element plus

طراحی شوروم و دفتر کار

طراحی شوروم و دفتر کار Element plus

معماری: استودیو HQGK

موقعیت: چین

مساحت: ۸۰۰ مترمربع

سال: ۲۰۱۷

استودیو HQGK در سال های اخیر فعالیتش به طراحی شوروم و دفتر کار شرکت Element Plus پرداخته است. این شرکت در واقع یک شرکت تولید مبلمان است که در شهر Suzhou که شهری تاریخی و فرهنگی کشور چین قرار گرفته است. این شهر یکی از ۲۴ شهر تاریخی و فرهنگی ملی در چین با قدمت تقریبا ۲۵۰۰ می باشد. باغ شهر Suzhou نماینده بارز باغ های خصوصی چین است که به عنوان میراث فرهنگی جهانی در فهرست یونسکو ثبت شده است. امروزه بسیاری از شهرهای باشتانی عناصر اصلی فرهنگ خود را واقعه ای باصطلاح توسعه، از دست داده اند. بدین ترتیب مدیر طراحی این شرکت Kevin Lin، از یک زبان داخلی مدرن برای بازسازی سبک فرهنگ اولیه استفاده کرد.

طراح در این دکوراسیون اداری یک برنامه ریزی فضایی را از یک عادت کاری ثابت با امکان آزادانه انتخاب فضاهای کاری، جهت بهبود راندمان کاری ارائه کرد. محیط اداری سنتی امتیاز جدیدی با ساختار دو طبقه ای کسب می کند، بدین صورت که افراد و فرهنگ های مختلف را از طریق راه پله های داخلی به هم متصل می کند. تنوع رنگی نورپردازی ها، ارائه متریال یکپارچه و گیاهان، نمادی چشمگیر را برای محصولات مبلمان دفتر Element Plus ایجاد می کند. انتخاب طرح برای تأکید بر ارزش های “تاریخی”  و برای حفظ عناصر معماری شهر Suzho بود: ورودی باز و بزرگ، ستون های آجری قرمز روشن به عنوان قوس ورودی اصلی در منازل از جمله این عناصر می باشند.

سالن کنفرانس و اتاق های مدیریتی به عنوان ساختمان های مستقل با ساختارهای متفاوت طراحی شده اند و نتیجه آن ترکیب طراحی های نوین و فرهنگ Suzhou می باشد. اگر به لامپ هایی که شبیه به ابر که توسط گیاهان سبز احاطه شده است بنگریم، تابلوی نقاشی pingjiang river که یکی از آثار نقاشی تاریخی در این شهر به حساب می آید، را به خاطر می آورد.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن تصاویر دعوت می کند.

طراحی شوروم و دفتر کار طراحی شوروم و دفتر کار طراحی شوروم و دفتر کار طراحی شوروم و دفتر کار طراحی شوروم و دفتر کار طراحی شوروم و دفتر کار طراحی شوروم و دفتر کار طراحی شوروم و دفتر کار طراحی شوروم و دفتر کار طراحی شوروم و دفتر کار

پلان ها، دیاگرام، سکشن وغیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: officesnapshot

تعداد بازدید: 871

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *