طراحی داخلی کلینیک جراحی زیبایی

طراحی داخلی کلینیک جراحی زیبایی

طراحی داخلی کلینیک جراحی زیبایی

طراحی داخلی کلینیک جراحی زیبایی پروژه مورد بررسی در این مقاله می باشد. این پروژه متعلق به یک مرکز عمل جراحی پلاستیکاست که به شیکاگو نقل مکان کرده است که رویکرد طراحی/ساخت را با تمرکز بر به‌ روزرسانی‌ های معماری مقرون‌ به‌ صرفه، ارتقاء نور، و کارخانه‌ سازی سفارشی در چارچوب محدودیت‌ های بودجه رهبری می‌ کند. در ادامه به ویژگی های این پروژه خواهیم پرداخت.

توجه به نیاز کارفرما در طراحی داخلی

این مرکز جراحی که به دلیل مهارت‌ های خود در زمینه تخصصی روش‌ های جراحی پلاستیک شهرت دارد، به دنبال ارتقای حضور در دفتر خود و نقل مکان از حومه شمالی به شهر شلوغ شیکاگو بوده است. مکارفرما نقطه ایده آلی را پیدا کرده که اکثر نیازهای برنامه ای آنها را برآورده کرده است و پیمانکار عمومی BIG Construction را برای تهیه بودجه برای پروژه انتخاب کرده است. برای ساده‌ سازی فرآیند، کارفرما یک نقطه تماس اصلی و یک فرآیند ساده می‌ خواسته، بنابراین تصمیم گرفته شده که رویکرد طراحی/ساخت بهترین باشد.

مدیریت هزینه ها

استودیو BOX برای پیوستن به تیم پروژه انتخاب شده و راه‌ حل‌ های خلاقانه و در عین حال مقرون به صرفه ای را ارائه کرده است. با توجه به بودجه محدود کارفرما، تصمیم گرفته شده که دامنه کار بر روی به روز رسانی های جزئی معماری، پرداخت های ارتقا یافته، نورهای تزئینی و میز پذیرش سفارشی متمرکز شود. اقدامات صرفه جویی در هزینه شامل جایگزینی لامپ های ثابت روشنایی موجود با لامپ های LED کارآمد، ارائه کابینت آسیاب کاری اتاق درمان جدید برای جایگزینی موجود در همان مکان برای محدود کردن لوله کشی و تعمیرات الکتریکی بود.

اتخاذ روش های مناسب برای بهترین تاثیر بصری

در حین تخریب ساخت و ساز، مشخص شده که زیرساخت های موجود مانند HVAC، برق فشار ضعیف و سازه سقف ناکافی است. از طریق یک تلاش مشترک، میان سازنده ها تصمیماتی استراتژیک گرفته شده که هزینه ها را کاهش دهند و در عین حال بهترین تاثیر بصری را ایجاد کنند. به عنوان مثال، به جای طراحی مجدد چیدمان روشنایی موجود، تیم BOX از مکان‌ های جعبه الکتریکی موجود برای وسایل روشنایی جدید استفاده شده است که مقرون به صرفه بودند و سطح نور کافی را فراهم می کنند و ظاهر کلی دفتر جدید را ارتقا می بخشند.

برای تکمیل طرح نهایی، تیم BOX با فروشنده مبلمان مشتری هماهنگ شده تا مبلمان و تکمیل مربوطه را انتخاب کند.

تصاویر

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه طراحی داخلی کلینیک جراحی زیبایی دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

منبع: healthcaresnapshots

تعداد بازدید: 46

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *