استفاده از چوب و القا گرما در طراحی داخلی دفتر کار

استفاده از چوب و القا گرما در طراحی داخلی دفتر کار

استفاده از چوب و القا گرما در طراحی داخلی دفتر کار

چوب و القا گرما در طراحی داخلی دفتر کار  موضوع پروژه ای است که در این مقاله معرفی می گردد. معماران داخلی دفتر IA، فضایی پایدار و تصفیه شده را برای دفاتر Brown Advisory طراحی کردند که دارای ترکیبی از مواد معتبر و محلی، مناطق کار کاربردی و اشاره به زیبایی شهر است.

مفهوم پایداری در طراحی داخلی اداری

ماموریت اصلی مشاوره براون مفهوم پایداری است، که به ارائه یک محیط کاری سالم برای کارکنان خود که نیازهای آنها را پشتیبانی می کند گسترش می یابد. آنها می گویند “هر چیزی که می درخشد طلا است”، در این مورد LEED Gold است. این پروژه ۶۱ امتیاز از ۱۱۰ امتیاز را با ۵ از ۵ در رده نوآوری به دست آورده که شامل: اجرای پاکسازی سبز، خرید لامپ، کمپوست جامع، دسترسی LTc به حمل و نقل با کیفیت و استفاده از محصولات با اعلامیه محصولات زیست محیطی است.

متریال

هدف اصلی شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری ایجاد یک مقصد محلی بوده که ارزش‌ های اصلی شرکت را بیان کند. مفهوم طراحی “ریشه دار + پالایش شده” است که از پایه قوی، پایدار، فرهنگ مترقی متعادل و ماموریت بهبود زندگی از طریق سرمایه گذاری های پایدار الهام گرفته شده است. عناصر “ریشه دار” که در مواد اصلی و محلی – سنگ، مرمر و چوب پایه گذاری شده اند – به یکپارچگی و استحکام شرکت اشاره دارد. عناصر «تصفیه‌ شده» ظریف‌ تر و انعطاف‌ پذیرتر هستند – منحنی‌ های نرم، نور غیرمستقیم و بافت‌ ها – که با فرهنگ قابل دسترس سازمان صحبت می‌ کند. این ترکیب پویا از پالت موادی از برنج و چوب‌ های گرم به همراه رنگ‌ هایی استفاده می‌ کند که نشان‌ دهنده قدرت، گرما و انرژی است.

برآیند استفاده مناسب از متریال در فضای داخلی اداری

مناطق کاربردی و پشتیبانی کاری و همچنین فضاهای استراحت بهره وری را افزایش می دهند اما لحظات آرامش و اجتماعی شدن را نیز تشویق می کنند. ایستگاه‌ های کاری برای همکاری به محله‌ ها تقسیم می‌ شوند و هواپیماهای سقفی شناور از آکوستیک خوبی برای مناطق اداری باز پشتیبانی می‌ کنند که حرفه‌ ای هستند اما شرکتی نیستند. گیاهان و آثار هنری محلی در سراسر اهمیت رشد را با اشاره ای ظریف به زیبایی شناسی آستین و ارتباط با جامعه خلاق برجسته می کنند.

تصاویر

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه استفاده از چوب و القا گرما در طراحی داخلی دفتر کار دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

منبع: officesnapshots

تعداد بازدید: 73

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *