طراحی داخلی کافه Katinat Saigon Binh Duong / استودیو Sawadeesign

طراحی داخلی کافه Katinat Saigon

طراحی داخلی کافه و رستوران

طراحی داخلی کافه Katinat Saigon Binh Duong / استودیو Sawadeesign 

شرح پروژه:

این اولین فروشگاه بزرگ پرچمدار، در Binh Duong،  شهری در جنوب شرقی کشور ویتنام است. طراحی داخلی کافه Katinat Saigon  نشان دهنده همکاری Katinat Saigon و استدیو Sawadeesign است. برای شروع طراحی ابتدا به اطلاعات بیشتری در مورد مشتریان ساکن در منطقه نیاز بوده است. کافه Katinat Saigon ، یک زنجیره بزرگ قهوه و چای در ویتنام با بیش از ۳۰ فروشگاه است.

هدف این برند، گسترش تعداد این مراکز به ۵۰ فروشگاه در سه منطقه شمالی، مرکزی و جنوبی تا پایان سال ۲۰۲۲ بوده است. و قصد دارد تا سال ۲۰۲۴، با کیفیت ۱۰۰ فروشگاه، به یکی از بازیگران کلیدی بازار ویتنام تبدیل شود. کافه Katinat Saigon ، یک نوشیدنی زنجیره ای محبوب در جنوب ویتنام است، که همیشه در هر یک از فروشگاه های خود با توجه به مفاهیم مناسب برای هر مکان و آثار برجسته منطقه ای، طراحی متفاوت ارائه می دهد.

 استدیو Sawadeesign در طراحی داخلی کافه Katinat Saigon ،می خواهد از داستانی در مورد یک نوع سرامیک، که به دلیل مواد محلی منحصر به فردش مشهور است، منتقل کند. ساخت سفال در Binh Duong در اواخر قرن ۱۸ و اوایل قرن ۱۹ رواج یافت. در ساخت این نوع از سرامیک، با استفاده از مواد خام، از خاک رس انعطاف پذیر و با چسبندگی بالا که در امتداد رودخانه های محلی قرار داشت استفاده شده است.

 محل این پروژه روبروی ساحل رودخانه ای در استان بین دوونگ بود. استدیو Sawadeesign در طراحی داخلی کافه Katinat Saigon رودخانه آبرفتی را یادآوری و فرهنگ سرامیک این منطقه را معرفی می کند. رودخانه سفال کاتینات، برای بازسازی منحنی های طبیعت شکل گرفته است. متریال اصلی این پروژه آجر است که از سفال ساخته شده است که در سراسر دایره های منحنی ساختمان نشان داده شده است.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن تصاویر بیشتر از طراحی داخلی  Katinat Saigon دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 165

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *