طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن، مینیمال با تم سفید

طراحی داخلی آپارتمان سیاه و سفید،دکوراسیون داخلی 2017

طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن، مینیمال با تم سفید

رنگ های سفید و سیاه خالص ترین شکل رنگ هستند. هر یک معنای سادگی را می رسانند. تقریبا غیر ممکن است که رنگی را بدون استفاده از رنگ های سیاه و سفید ایجاد کرد. سفید معمولا مضمون تمیزی، پاکی و کمال را القا می کند. رنگ مشکی معنی قدرت، رمز آلود بودن و ظرافت را منتقل میکند، بعضی اوقات معنی ترس و نا شناخته بودن را نیز می دهد. هر کدام از این رنگ ها در صورتی که با رنگ های دیگر به کار برده نشوند، خیلی سرد و خشک به نظر می رسند.

استفاده از ترکیب رنگی سیاه و سفید، معمولا بسیار رایج است، زیرا با کنتراست یا تضادی که ایجاد می‌کند فضا را بزرگ‌تر جلوه می‌دهد. در این بخش قصد داریم نگاهی به دو آپارتمان بیاندازیم که بر اساس انتخاب این دو رنگ به عنوان رنگ های اصلی و کنتراست این دو طراحی شده است. البته متریال های دیگر با رنگ های دیگری نیز در این دو آپارتمان به کار برده شده است، مانند کفپوش چوبی. اما این رنگ و سایر رنگ های فضاها به قدری به رنگ های خنثی نزدیک هستند که حضورشان از نظر انرژی تاثیر چندانی ندارد.  طراحی داخلی  هر دو این آپارتمان ها توسط گروه Mihail Vasin صورت گرفته است. در ادامه می توانید تصاویر این آپارتمان را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی آپارتمان سیاه و سفید،دکوراسیون داخلی 2017

طراحی داخلی آپارتمان سیاه و سفید،دکوراسیون داخلی 2017

طرایح داخلی آپارتمان دوم:

طراحی داخلی آپارتمان سیاه و سفید،دکوراسیون داخلی 2017 طراحی داخلی آپارتمان سیاه و سفید،دکوراسیون داخلی 2017 طراحی داخلی آپارتمان سیاه و سفید،دکوراسیون داخلی 2017 طراحی داخلی آپارتمان سیاه و سفید،دکوراسیون داخلی 2017 طراحی داخلی آپارتمان سیاه و سفید،دکوراسیون داخلی 2017 طراحی داخلی آپارتمان سیاه و سفید،دکوراسیون داخلی 2017 طراحی داخلی آپارتمان سیاه و سفید،دکوراسیون داخلی 2017 طراحی داخلی آپارتمان سیاه و سفید،دکوراسیون داخلی 2017

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – home designing

تعداد بازدید: 1,039

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *