طراحی داخلی منزل مسکونی به سبک اسکاندیناوی – بخش ۲

طراحی داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی،دکوراسیون منزل

طراحی داخلی منزل مسکونی به سبک اسکاندیناوی – بخش ۲

در گذشته بارها در وب سایت خط معمار، به بررسی سبک اسکاندیناویایی پرداخته و نمونه هایی از آپارتمان هایی که بر اساس این سبک دیزاین شده اند را ارائه نموده ایم. اما برای آن دسته از عزیزانی که با این سبک از طراحی آشنایی ندارند، یکبار دیگر به طور خلاصه به معرفی این سبک خواهیم پرداخت. سبک دکوراسیون و طراحی داخلی اسکاندیناوی به مینیمال بودن معروف است. در این سبک تمام اشیا را ساده و در عین حال با کارایی و عملکرد بالا انتخاب می کنند. استفاده از خطوط ترد و شکننده، راحتی، زیبایی و وضوح از دیگر ویژگی های سبک دکوراسیون داخلی اسکاندیناوی می باشد. سبک اسکاندیناوی از سال ۱۹۵۰ از دانمارک، نروژ، سوئد و فنلاند آغاز شد. این جنبش معماری بر اساس مینیمالیسم و سادگی شکل گرفت. این سبک بیشتر بر عملکرد تأکید دارد تا مدرن بودن و معاصر بودن صرف.

با این مقدمه، قصد داریم نگاهی به دو منزل مسکونی دیگر داشته باشیم که از این سبک برای دیزاین استفاده نموده اند. آپارتمان اول را می توانید از طریق لینک زیر مشاهده و بررسی نمایید:

طراحی داخلی منزل مسکونی به سبک اسکاندیناوی – بخش ۱

در ادامه نیز قصد بررسی آپارتمان دوم را خواهیم داشت که توسط Aleksandr Vezlomcev  طراحی شده است. دو متریال شاخصه این آپارتمان، استفاده از کفپوش چوبی در کنار سبک مدرن آن است. کلیات طرح با سبک اسکاندیناوی تطابق دارد اما نمی توان آپارتمان را کاملا مینیمال دانست.

در ادامه می توانید تصاویر این آپارتمان را مشاهده نمایید و از آن در طرح های خود ایده بگیرید.

طراحی داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی،دکوراسیون منزل

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – home designing

تعداد بازدید: 1,308

2 دیدگاه‌

  1. سجاد گفت:

    سلام.دستون دردر نکنه بابت سایت خوبتون….. اگه امکانش هست یه کتابی در مورد سبک شناسی طراحی داخلی معرفی کنید که با سبک ها و روش های کارشون بیشتر آشنا بشیم.در کل یه بخش معرفی کتاب داشه باشید خیلی خوب میشه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *