طراحی داخلی منزل مسکونی، مینیمال و تحت تاثیر سبک اسکاندیناوی

طراحی داخلی منزل مسکونی

طراحی داخلی منزل مسکونی، مینیمال و تحت تاثیر سبک اسکاندیناوی –

طراحی به سبک های مینیمال و اسکاندیناویایی، چندان از یکدیگر دور نیستند و ویژگی های مشترک زیادی دارند و البته تفاوت هایی، رعایت سادگی، عملکرد گرایی، استفاده از خطوط صاف، فضای روشن و استفاده مناسب از نور طبیعی، ویژگی هایی در سبک اسکاندیناوی هستند که در سبک مینیمال نیز تا حدودی رعایت می شوند. آپارتمانی که در این بخش قصد داریم نگاهی به تمامی فضاهای آن بیاندازیم، محصولی از از اجتماع ویژگی های این دو سبک طراحی است. طراحی داخلی این آپارتمان توسط Maxim Nizovkin صورت گرفته است.

اگر به کلیت این فضا نگاهی بیاندازید، متوجه خواهید شد که در این آپارتمان، رنگ سفید، از کف تا سقف به طور غالب مورد استفاده قرار گرفته است و بخش هایی از فضا نیز با چوب کار شده است که حالت دکوراتیو دارد. در کنار این دو رنگ، رنگ ذغال سنگی تیره که به مشکی گرایش زیادی دارد نیز، در آشپزخانه و انتخاب مبلمان مورد استفاده قرار گرفته است.

یکی از ویژگی های ممتاز در این آپارتمان یک خوابه، نور طبیعی بسیار خوب و نورگیرها بزرگی است که در فضای نشیمن، غذا خوری و اتاق خواب وجود دارد. رفلکس نور روی سرامیک های سفید کار شده در کف نیز،  خود به جذابیت های بصری فضا افزوده است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این آپارتمان را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Home Designing

تعداد بازدید: 759

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *