مینیمالیسم در دکوراسیون داخلی منزل

مینیمالیم در دکوراسیون داخلی

مینیمالیسم در دکوراسیون داخلی منزل

این بخش از خط معمار به بررسی سبک مینیمال در دکوراسیون داخلی منزل می پردازد. پروژه حاضر شامل یک آپارتمان مدرن واقع در مرکز پراگ می باشد و استودیو SMLXL طراحی آن را انجام داده است. فضای اصلی آپارتمان تاحد  ممکن رو به منطقه ورودی باز می شود. پوترها فرم اصلی ساختار را شکل می دهند و ساختار زیبا و جذابی را در سقف ایجاد می کنند. این ساختار کل آپارتمان را که مستطیل شکل نیست، تحت تأثیر قرار می دهد. طراحان این بی نظمی را در کف نیز با استفاده از متریالی مانند سطوح چوبی و چرمی با توجه به عملکرد فضا ایجاد کردند.

سطوح چرمی در بخش ورودی و آشپزخانه و سطوح چوبی در راهرو ها، اتاق ها و بخش نشیمن استفاده شد. نقطه جذاب و غالب در این فضای مسکونی جزیره بتنی در آشپزخانه بود که به عنوان میز غذاخوری نیز استفاده می شد. سطوح چوبی خاکستری، کورین و بتن متریالی هستند که در دکوراسیون داخلی این پروژه تکرار شده است. برخلاف فضای روشن و پرنور در فضای نشیمن و آشپزخانه، در اتاق ها از رنگ ها و متریال تیره تر استفاده شده است.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

مینیمالیم در دکوراسیون داخلی مینیمالیم در دکوراسیون داخلی مینیمالیم در دکوراسیون داخلی مینیمالیم در دکوراسیون داخلی مینیمالیم در دکوراسیون داخلی مینیمالیم در دکوراسیون داخلی مینیمالیم در دکوراسیون داخلی مینیمالیم در دکوراسیون داخلی مینیمالیم در دکوراسیون داخلی مینیمالیم در دکوراسیون داخلی مینیمالیم در دکوراسیون داخلی مینیمالیم در دکوراسیون داخلی مینیمالیم در دکوراسیون داخلی مینیمالیم در دکوراسیون داخلی مینیمالیم در دکوراسیون داخلی مینیمالیم در دکوراسیون داخلی مینیمالیم در دکوراسیون داخلی مینیمالیم در دکوراسیون داخلی مینیمالیم در دکوراسیون داخلی

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم 

شرکت معماری آوگون

منبع: Homedesignworld

تعداد بازدید: 654

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *