طراحی داخلی فروشگاه کتاب، رنگ در معماری

طراحی دکوراسیون کتابفروشی، قفسه بندی کتابفروشی

طراحی داخلی فروشگاه کتاب، رنگ در معماری

معماری : TurtleHill

موقعیت: چین، گوآنگژو

متراژ: ۱۵۷ مترمربع

سال: ۲۰۱۷

در این قسمت قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی مغازه ای با متراژ تقریبی ۱۵۰ مترمربع در شهر گوانگ ژو چین بیاندازیم. کتاب فروشی ای که در آن علم معماری داخلی را به وضوح مشاهده خواهید نمود. پروژه ای که چندان پروژه ی گرانی به شمار نمی رود اما کاملا متمایز و متفاوت نسب به هر فروشگاه دیگر دیزاین شده است.

سبک و رویکرد مورد استفاده در طراحی این کتاب فروشی، ترکیبی از سبک های مدرن و صنعتی می باشد. در واقع ویژگی های هر دو سبک در فضا قابل مشاهده است. امروزه، ترکیب این دو سبک نزد طراحان و معماران، چه ایرانی و چه خارجی کاملا رایج است و فضای تجاری و اداری، در سطح گسترده با این دو سبک طراحی می گردند.

فروشگاه کتاب Call Me MOSAIC نیز با همین سبک و در راستای همین مکتب تازه، طراحی شده است. نکته ی شاخصی که در این فروشگاه دوست داریم بدان اشاره کنیم، قفسه های کتاب هستند. این قفسه ها که شاید در حالت معمول باید کنار هم چیده می شدند، مجموعه ای منظم از بی نظمی هستند. رنگ صورتی تیره، تنها رنگ مورد استفاده در پس زمینه سفید است که در این مغازه، به تنهایی بار طراحی را به دوش می کشد.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این فروشگاه کتاب را مشاهده نمایید. در انتها نیز پلان و دیاگرام با کیفیت بالا برای درک بهتر فرآیند طراحی قرار داده شده اند. با خط معمار همراه باشید.

طراحی دکوراسیون کتابفروشی، قفسه بندی کتابفروشی طراحی دکوراسیون کتابفروشی، قفسه بندی کتابفروشی طراحی دکوراسیون کتابفروشی، قفسه بندی کتابفروشی طراحی دکوراسیون کتابفروشی، قفسه بندی کتابفروشی طراحی دکوراسیون کتابفروشی، قفسه بندی کتابفروشی طراحی دکوراسیون کتابفروشی، قفسه بندی کتابفروشی طراحی دکوراسیون کتابفروشی، قفسه بندی کتابفروشی طراحی دکوراسیون کتابفروشی، قفسه بندی کتابفروشی طراحی دکوراسیون کتابفروشی، قفسه بندی کتابفروشی طراحی دکوراسیون کتابفروشی، قفسه بندی کتابفروشی طراحی دکوراسیون کتابفروشی، قفسه بندی کتابفروشی طراحی دکوراسیون کتابفروشی، قفسه بندی کتابفروشی طراحی دکوراسیون کتابفروشی، قفسه بندی کتابفروشی

طراحی دکوراسیون کتابفروشی، قفسه بندی کتابفروشی طراحی دکوراسیون کتابفروشی، قفسه بندی کتابفروشی طراحی دکوراسیون کتابفروشی، قفسه بندی کتابفروشی طراحی دکوراسیون کتابفروشی، قفسه بندی کتابفروشی طراحی دکوراسیون کتابفروشی، قفسه بندی کتابفروشی طراحی دکوراسیون کتابفروشی، قفسه بندی کتابفروشی طراحی دکوراسیون کتابفروشی، قفسه بندی کتابفروشی طراحی دکوراسیون کتابفروشی، قفسه بندی کتابفروشی

پلان، دیاگرام و …

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – ArchDaily

تعداد بازدید: 1,076

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *