طراحی داخلی فروشگاه و شهر کتاب Zhongshuge در چین، خلق یک فضای ماورایی

طراحی داخلی فروشگاه کتاب،طراحی دکوراسیون کافه کتاب

طراحی داخلی فروشگاه و شهر کتاب Zhongshuge در چین، خلق یک فضای ماورایی

فروشگاه و کافه کتاب Zhongshuge در شهر شانگهای چین، توسط گروه معماری X+living صورت پذیرافه است. این فروشگاه و یا به عبارت بهتر شهر کتاب در طبقه ۴ ام یک مجتمع تجاری واقع شده است. تیم معماری و طراحی این کافه، بدنبال خلق فضایی متفاوت، آرام و ماورایی در یک شهر بسیار شلوغ بوده اند و می توان گفت بدان دست یافته اند.

در تصویر بالا، می بینید که فضا از رنگ های سفید و خاکستری تشکیل شده است. لایت های خاص بکار برده شده به همراه سقف آینه های تاثیر بسزایی در خلق یک فضای متفاوت داشته اند. سقف آینه ای در این فضا و سایر فضاهایی این بوک استور، تاثیر زیادی در بزرگ بنظر رسیدن فضا داشته است.

بغیر از بخش های عرضه ی کتاب، یک راهرو خاص نیز به عنوان کافه کتاب در این فروشگاه وجود دارد. این بخش حال و هوایی متفاوت دارد. یک فضای راهرو مانند تیره، با تابلوهای مشکی پر از نوشته، و صندلی هایی در دو طرف. ساختار و دکوراسیون فضا به شکلی است که مراجعه کنندگان را وارد خواهد کرد یکبار آن را تست کنند.

در ادامه تصاویر بخش های مختلف این فروشگاه متفاوت به همراه یک تصویر از نمای شیشه آن را خواهید دید.

طراحی داخلی فروشگاه کتاب،طراحی دکوراسیون کافه کتاب طراحی داخلی فروشگاه کتاب،طراحی دکوراسیون کافه کتاب طراحی داخلی فروشگاه کتاب،طراحی دکوراسیون کافه کتاب طراحی داخلی فروشگاه کتاب،طراحی دکوراسیون کافه کتاب طراحی داخلی فروشگاه کتاب،طراحی دکوراسیون کافه کتاب طراحی داخلی فروشگاه کتاب،طراحی دکوراسیون کافه کتاب طراحی داخلی فروشگاه کتاب،طراحی دکوراسیون کافه کتاب طراحی داخلی فروشگاه کتاب،طراحی دکوراسیون کافه کتاب طراحی داخلی فروشگاه کتاب،طراحی دکوراسیون کافه کتاب طراحی داخلی فروشگاه کتاب،طراحی دکوراسیون کافه کتاب

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – DesignBoom – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 3,318

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *