ساختارشکنی در طراحی داخلی سالن زیبایی 

طراحی داخلی ساختارشنانه برای سالن زیبایی 

طراحی دکوراسیون داخلی برای آرایشگاه

خلاقیت عنصری است که می تواند یک طراحی را منحصر به فرد و یا متفاوت از سایرین کند. در طراحی به سبک های مدرن شاهد استفاده از تکنیک های جدیدی از سوی طراحان خلاق می باشیم که یک فضا را برای مخاطبانش خاص و بیادماندنی می کند. همین موضوع در اکثر موارد نقش بهترین تبلیغ را از طریق ارتباط مستقیم با مشتری و مخاطب ایجاد می کند و همین مزیت، کارفرمایان را ترغیب به اعتماد و درخواست از طراحی از متخصصان می کند. در این راستا به معرفی نمونه ای از طراحی های ساختارشکنانه مدرن و جذاب از یک سالن زیبایی می پردازیم.

ساختارشکنی در طراحی داخلی سالن زیبایی

شرح پروژه:

LECO Odd یک آرایشگاه است که نماینده ژاپن است و در سال های اخیر توسط Soichiro Uchida اداره می شود. چهارمین آرایشگاه “LECO Odd” در هاراجوکو (توکیو) در مارس ۲۰۲۲ افتتاح شده است. معنای نام فروشگاه “عجیب” برای انتقال معانی عجیب و غریب یا خاص است.

در اید طراحان به این سوال رسیدند که “عجیب” چیست؟ مرز بین چیزی که از عقل سلیم تلقی می شود و معمولی کجاست؟ آیا برای اکثریت عادی است؟ آیا “تصمیم درست توسط کسی که واقعاً درست است گرفته می شود؟ طراح معتقد است که می خواسته آن پیام را از طریق طراحی فروشگاه بیان کند. مثلاً اگر فقط یک ژاپنی فردی با موهای سیاه با ۱۰۰ نفر که موهای بلوند دارند مخلوط می شود، ممکن است “عجیب” در نظر گرفته شود. اما برعکس آن نیز صادق است. “معمولی” همیشه در کنار “عجیب” است. اساس “عجیب” چیست؟ همه چیز، از جمله این آینه و مبلمان، ۷ درجه کج شد، با نگاه کردن به یک قطعه، ممکن است “عجیب” باشد.

با این حال، مواردی در فروشگاه وجود دارد که کج نیستند. اگر به همه چیز نگاه کنید، چیزهایی که کج نیستند “عجیب” می شوند. استانداردهای معمول چیست؟تبعیض و تعصب در این دنیا از چه لحظه ای رخ می دهد، طراح معتقد است که می خواسته چنین پیامی را با کنایه بیان کند، فیلمی که بسته به زاویه دید رنگ های متفاوتی دارد نیز نماد این بوده است.

آینه متحرک البته نه تنها برای زمانی که می خواهید از فضای زیادی به غیر از کار سالن استفاده کنید، کاربردی نیست، بنابراین او از “انعطاف پذیری” مطابق با مفهوم آگاه بوده است. در زیر مضامین sdgs شماره ۵ برابری جنسیتی شماره ۱۰ نابرابری کاهش یافته شماره ۱۶ عدالت مسالمت آمیز و یک سیستم قدرتمند وجود دارد و اگر یک “s” به کلمه “عجیب” اضافه شود، به “شانس” تبدیل می شود که به معنای امکان و چشم انداز است. طراح معتقد است که اگر به انجام کاری ادامه دهید، مطمئناً کسی را در جهان تکان می دهد. لطفاً به این فضا نگاه کنید او امیدوار است بتوانید چیزی را احساس کنید که تصورات ثابت را واژگون می کند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدین سایر تصاویر از پروژه ساختارشکنی در طراحی داخلی سالن زیبایی  دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: archdaily

تعداد بازدید: 181

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *