طراحی نما و فضای داخلی رستوران ایتالیایی

 

طراحی نما و فضای داخلی رستوران ایتالیایی

طراحی نما و فضای داخلی رستوران ایتالیایی

این پروژه طراحی نما و فضای داخلی رستوران ایتالیایی از یک قطعه اصلی توسعه یافته است، یک آتش بزرگ که فضا را سازماندهی می کند. مطابق با کاشی‌ های سفالی و آجرهایی که در نمای اولیه یافت شده است. با توجه به این موضوع تیم طراحی تصمیم گرفتند که با همان خط مصالح روستایی ادامه داده و بافت‌ ها و قفل‌ هایی ایجاد کنند که توجه عابران پیاده را به خود جلب کند. یک روکش مخصوص برای نما با برش کاشی های استعماری طراحی کرده که در نتیجه شش قطعه از بخش های مختلف ایجاد شد که ماژول های قرارگیری را تشکیل می دادند. در ادامه به ویژگی های طراحی نما و فضای داخلی رستوران ایتالیایی پرداخته می شود.

ایده تنور آجری برای پیتزا در طراحی داخلی رستوران

از آزمایش و جستجو برای دستیابی به انحناهای آجری، یک قطعه قهرمان بزرگ ساخته شده که با افزایش ارتفاع، قطر آن را افزایش یافته است. از طریق حفره های موجود در ساختار آجری، یک اثر نورپردازی آتش اجاقی را که در آن پیتزا درست می شود، شبیه کرده است. فضای اولیه دارای یک سقف طاقدار بود که بازسازی و ارزش گذاری شده است. برای پیاده رو از کاشی های آجری برای ایجاد تداوم بین سطوح افقی و عمودی نما استفاده شده سازی است.

متریال مورد استفاده

برای طراحی مبلمان، هدف از بین بردن بافت های روستایی بوده است. یک استراحت مدرن، با سطوح براق و صیقلی، که در آن تکرار عناصر برای تشکیل قفسه ها و میله ها حفظ می شود. از ورق های فلزی صیقلی خام با لاک پلی اورتان برای ضد آب استفاده شد.

برای دستیابی به تداوم بین کف و قسمت جلویی میله، از ماده ای مبتنی بر سیمان و سنگ های هیدروشسته استفاده شد و در محل تولید شد که امکان ایجاد یک  شکل منحنی بین صفحات را فراهم می کرد. برای ایجاد فضای ذخیره سازی و حمام، دو ماژول که توسط یک نوار منحنی به هم وصل شده بودند طراحی شد. هم ماژول ها و هم بقیه دیوارها در دو رنگ مختلف با پاشش پوشیده شده اند.

هارمونی فضای بصری بیرونی و داخلی با آجر

طراح به دنبال گسترش فیزیکی و بصری با استفاده از یک ساختار بیرونی پوشیده شده با کاشی‌ های آجری بوده است که شامل یک نیمکت فلزی بزرگ و یک گلدان است که فضا را مشخص می‌ کند و حفاظتی را به سمت خیابان خودرو ایجاد می‌ کند. این برند با همکاری استودیو ترکیه طراحی شده است. هدف ما ایجاد تصویری آرام با اشاره به گرافیک های تبلیغاتی آرژانتین از دوره های دیگر بود.

تصاویر

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه طراحی نما و فضای داخلی رستوران ایتالیایی دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

منبع: archdaily

تعداد بازدید: 184

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *