۲ قدم ساده تا داشتن یک خانه لوکس

۲ قدم ساده تا داشتن یک خانه لوکس

حتما برایتان اتفاق افتاده که در یک مهمانی یا در مکان خاصی مدلی لوکس از کابینت آشپزخانه رو ببینید و آنقدر برایتان جذاب باشد که آرزو کنید که کاش شما هم مشابه آن کابینت زیبا را در خانه خودتان داشتید.

در این مطلب ما به شما چند قدم ساده را معرفی می کنیم تا از طریق آن ها بتوانید کابینت مدرن و کلاسیک برای خانه خود بخرید و آن را در لوکس ترین حالت ببینید.

قدم اول: پیدا کردن یه مجموعه قوی و قابل اعتماد در حوزه کابینت آشپزخانه

در بازار پر رقابت امروز که یکی از ترفندهای تبلیغاتی موثر برای جذب مشتری بزرگ نمایی و اغراق در توانایی ها است باید به چند نکته در انتخاب مجموعه ای که بتواند توقعاتمان را بر آورده کند باید توجه کرد از جمله این نکات می توان به نظرات مشتریان و نمونه کار های اجرا شده مجموعه مورد نظر اشاره کرد.

قدم پایانی: تماس با تولید کننده کابینت مورد نظر و ثبت سفارش

چنانچه توانسته باشید در قدم اول تولید کننده مورد نظر را به خوبی ارزیابی و انتخاب کنید به جرات می توان گفت که شما تمامی مراحل رسیدن به خواسته خود را طی نموده اید زیرا این گونه تولید کننده های محصولات لوکس دکوراسیون به خاطر داشتن تجربه و تبحر بالا در انجام پروژه های خاص به راحتی می توانند تمامی کارهای مربوط به تحویل یه محصول لوکس و ممتاز را برای شما انجام دهند.

از جمله این مراحل عبارتند از مرحله طراحی و گرفتن تاییدیه شما، تولید به بهترین شکل ممکن و در پایان تحویل به موقع و گارانتی مطمئن و با کیفیت.

همیشه یکی نگرانی های مهمی که مشتریان محصولات لوکس چوبی اعم از کابینت آشپزخانه، کابینت روشویی، درب چوبی، کمد دیواری، دیوار کوب و… دارند این است که محصولی که به دنبال خرید آن هستند که بعد از خرید و نصب دقیقا همان چیزی باشد که در کاتالگ یا وب سایت شرکت سازنده آن را دیده اند، به همین خاطر گروه صنعتی فیت همیشه این اطمینان خاطر را قبل از سفارش به مشتریان خود می دهد که محصولی که ایشان به دنبال خرید آن هستند دقیقا با همان کیفیت، همان رنگ و همان طرح دلخواه آن ها خواهد بود و البته تمامی این عزیزان به اتفاق بعد از دیدن نتیجه کار به این امر اذعان می کنند که دقیقا همان چیزی برایشان ساخته شده که به دنبال آن بودند.

سفارشی و دلخواه مشتری بودن از خصوصیات بارز و نقاط قوت گروه صنعتی فیت می باشد که در طول سالیانی که در حوزه تولید محصولات لوکس و سفارشی همچون کابینت آشپزخانه کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن و روشویی های کابینتی سرویس حمام و دستشویی، درب های چوبی ورودی آپارتمان  و اتاقی، کمد دیواری و دیوار کوب همواره نگاه ویژه ای با آن ها داشته است.

 

تحریریه خط معمار

منبع: گروه صنعتی فیت

تعداد بازدید: 6,231

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *