طراحی داخلی دفتر کار Phenomblue

طراحی داخلی اداری

طراحی داخلی دفتر کار Phenomblue

معماری: استودیو TACK

موقعیت: Omaha، آمریکا

معماران اصلی: Jeff Dolezal, Rebecca Harding, Chris Houston

مساحت: ۴۰۰۰ متر مربع

سال: ۲۰۱۳

عکاس: Tom Kessler

در این بخش خط معمار به طراحی داخلی دفتر کار Phenomblue می پردازد. “فضای امروزی، متحوش، سرگرم کننده  و راد” . این چیزی است که کارفرما که خود یک شرکت تبلیغاتی و وب سایتی است، از استودیو می خواهد. آن ها به ترکیبی از فضای کار با پلان باز، فضاهای همکاری، دفترهای بسته، و سالن های کنفرانس نیاز دارند. طرح معمول دفتر شبکه ای از کابین هایی را که توسط دفاتر مدیریت خصوصی احاطه شده است را نمایش می دهد. طرح این پلان بر فضای همکاری تاکید دارد،  بنابراین کارکنان به طور مداوم به آنچه که در اطراف آنها اتفاق می افتد را دریافت می کنند.

استفاده از رنگ های شارپ به ماهیت پرانرژی فضا کمک می کند و همچنین نام تجاری این دفتر را نیز تقویت می سازد. قرار دادن صفحه های سفید بزرگ کارمندان را قادر می سازد تا افکارشان را در طول روز بر سطح آن ترسیم کنند.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

طراحی داخلی اداری طراحی داخلی اداری طراحی داخلی اداری طراحی داخلی اداری طراحی داخلی اداری طراحی داخلی اداری طراحی داخلی اداری طراحی داخلی اداری طراحی داخلی اداری طراحی داخلی اداری طراحی داخلی اداری طراحی داخلی اداری طراحی داخلی اداری طراحی داخلی اداری طراحی داخلی اداری طراحی داخلی اداریپلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 212

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *