طراحی داخلی رستوران دریایی لوکس

طراحی داخلی رستوران دریایی لوکس

طراحی داخلی رستوران دریایی لوکس

مکان این رستوران که در نوامبر ۲۰۲۳ افتتاح شده است، غذاهای مدیترانه‌ ای این برند را به ساختمانی زیبا که بر فراز رودخانه پوتوماک در اسکله شناور است، می‌ آورد. حجمی از یک ساختمان به شکل جعبه جواهر سه طبقه با محفظه شیشه ای که دارای دو طبقه فضای اتاق غذاخوری و یک عرشه سقف پنت هاوس با منظره ۳۶۰ درجه از بالا است که تجربه پانورامایی منحصر به فردی را برای هر مهمان ارائه می دهد. در ادامه به بررسی ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

نمای بیرونی پروزه

حتی قبل از اینکه بازدیدکنندگان از درها عبور کنند، Limani DC تأثیر می گذارد. نمای بیرونی ساختمان با تیرهای سفید چشمگیر قاب شده است که دیوارهای شیشه ای رستوران را از کف تا سقف برجسته می کند. در طبقه همکف، رهگذران متوجه نمایش هنری ۲۰۰ فوتی می شوند که کل دیوار را در بر می گیرد. نمایشگر دارای یک دسته ماهی است که به طور یکپارچه موضوع نه تنها رستوران، بلکه منطقه اسکله اطراف را تکمیل می کند. با همکاری نزدیک با کمیسیون هنرهای زیبای DC و همچنین سپاه مهندسین ارتش ایالات متحده، ۳۸۷۷ پیچیدگی های مرتبط با یک پروژه در چنین مجاورت نزدیک به آب، از جمله مجوز و ساخت و ساز را به خوبی بررسی کرده است. به عنوان مثال، پیمانکاران خاطرنشان کردند که برای اولین بار بود که مجبور بودند یک برج اجاره کنند تا روی یک پروژه کار کنند!

استفاده از المان های لوکس و مجلل

به محض ورود، مهمانان با یک سالن کوکتل ۱۱۹ نفره و منطقه ناهار خوری روبرو می شوند که از لوسترهای سفارشی گرفته تا سطوح مرمری در سرتاسر این فضای مجلل، می درخشند. بسیاری از عناصر داخلی مخصوصاً برای این پروژه وارد شدند، از جمله گچ ونیزی و کوزه‌ های یونانی باستانی معتبر – که تجربه‌ ای واقعی و غوطه‌ ور را برای غذاخوری‌ ها ایجاد می‌ کند. با بالا رفتن از پلکان بزرگ، طبقه دوم دارای یک اتاق ناهار خوری ۲۲۰ نفره، شامل یک ناهار خوری خصوصی است. یک اتاق شراب برنزی کاملا سفارشی مجموعه گسترده لیمانی را در خود جای داده است که با افتخار از طریق دیوارهای شیشه ای به نمایش گذاشته شده است.

فضای پنت هاوس و تامین نور

در سطح پنت هاوس، ۳۸ صندلی داخلی و ۱۳۵ صندلی بیرونی در طبقه ۳۶۰ درجه قرار دارند. یک سیستم آلاچیق گسترده، طراحی شده توسط ۳۸۷۷، پارتیشن‌ های قابل اجرا در هر طرف ایجاد می‌ کند که می‌ توانند در ماه‌ های گرم باز شوند و برای زمستان بسته شوند و فضا را در تمام طول سال در دسترس نگه می‌ دارند. ساختمان معتبر LEED همچنین دارای یک بام سبز است که توسط مالک نگهداری می شود و عناصر پایدار رستوران را برجسته می کند.

با عناصر اصیل فرهنگ مدیترانه ای و طراحی زیبا و در عین حال قابل دسترس، سرمایه گذاری Limani در منطقه DMV با موقعیتش در The Wharf سر و صدا می کند.

تصاویر

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه طراحی داخلی رستوران دریایی لوکس دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

منبع: hospitalitysnapshots

تعداد بازدید: 76

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *