طراحی داخلی دفتر کار مدرن در سیدنی استرالیا

طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار

طراحی داخلی دفتر کار مدرن در سیدنی استرالیا –

دفتر کاری که در این بخش قصد داریم نگاهی به آن بیاندازیم، متعلق به شرکت UniSuper می باشد و دیزاین آن توسط گروه معماری PTID صورت گرفته است. بر اساس اظهارات تیم طراحی، دیزاین این دفتر حاصل همکاری خوب بین کارفرما و تیم معماری بوده است. بر اساس این همکاری  و تعامل مناسب، نیازمند های و علایق کارفرما بخوبی شناخته شده و برای آن را راه حل هایی متناسب انتخاب شده است که در نتیجه هم کارفرما و هم تیم معماری از خروجی نهایی راضی بوده اند.

بخش کاری کارکنان، همانطور که در تصویر مشخص است، علاوه بر استراکچر فلزی، بوسیله تفاوت رنگ و متریال در سقف و کف، از سایر قسمت ها جدا شده است. یکی از متریال های مورد استفاده در فضا، چوب است که در حجم گسترده ای بصورت دیوارکوب در بخش های مختلفی به کار برده شده است.

علاوه بر فضاهای کاری کارکنان، اتاق جلسات و … ، فضای استراحت و بازی نیز برای کارکنان در نظر گرفته شده است که می توانید در تصاویر مشاهده نمایید.

طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 802

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *