طراحی داخلی خانه ویلایی یک طبقه به سبک مدرن

طراحی داخلی خانه ویلایی

طراحی داخلی خانه ویلایی یک طبقه به سبک مدرن

در این بخش قصد داریم با همراهی شما به پروژه طراحی داخلی خانه ویلایی در شهر شهر سیدنی استرالیا بپردازیم. کشور استرالیا و شهرهای ملبورن و سیدنی را می توان با خانه های ویلایی یک و دو طبقه حومه شهر شناخت. خانه هایی که همگی دارای نمایی سنتی اما فضای داخلی مدرن هستند. خانه ویلایی مورد بررسی در این بخش نیز دقیقا همین ویژگی را دارد. فضایی داخلی مدرن با نمایی قدیمی که بازسازی و نوسازی شده است.

طراحی داخلی این خانه ویلایی توسط Rudolfsson Alliker Associates انجام شده است. همانطور که در تصاویر مشاهده می نمایید، تمامی خطوط در طراحی صاف و متریال ها و مبلمان به نحوی انتخاب شده اند تا فضا بیشترین هماهنگی را با ویژگی سبک مدرن داشته باشد. رنگ سفید و خاکستری را می توان رنگ های اصلی فضا دانست. کف، بخش چوب و مبلمان تا حد امکان از خانواده این رنگ انتخاب شده اند.

یکی از نکات شاخصی که توجه بدان را لازم می دانیم حجم بالای استفاده از شیشه روی نما است. استفاده از نور طبیعی و در نقطه مقابل استفاده از فضای پیرامون ویلا توسط این متریال تامین می شود. اگر به فضای بین کابینتی در آشپزخانه نگاه کنید، خواهید دید که حتی این بخش نیز با شیشه کار شده است. پشت این شیشه ها، فضای سبز محوطه ویلا وجود دارد. این می تواند تجربه ای متفاوت برای یک آشپزخانه باشد. اگر طراحی ویلا در دست دارید، به این ایده و سایر ایده های ارائه شده توسط طراحان این ویلا توجه نمایید.

طراحی داخلی خانه ویلایی طراحی داخلی خانه ویلایی طراحی داخلی خانه ویلایی طراحی داخلی خانه ویلایی طراحی داخلی خانه ویلایی طراحی داخلی خانه ویلایی طراحی داخلی خانه ویلایی طراحی داخلی خانه ویلایی طراحی داخلی خانه ویلایی طراحی داخلی خانه ویلایی طراحی داخلی خانه ویلایی طراحی داخلی خانه ویلایی طراحی داخلی خانه ویلایی طراحی داخلی خانه ویلایی طراحی داخلی خانه ویلایی

تحریریه خط معمار

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 1,495

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *