سفارش طراحی داخلی منزل

سفارش طراحی داخلی منزل

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل توسط گروه معماری آوگون

طراحی و دکوراسیون داخلی منزل امری تخصصی می باشد و اگر شما قصد دارید تا تغییراتی در طراحی و چیدمان منزل خود داشته باشد، بایستی برای انجام آن با یک متخصص و شرکت طراحی دکوراسیون در تماس باشید، زیرا این کار برخلاف ظاهر ساده ی آن موضوعی پیچیده است و نیاز به تخصص و تجربه ای کافی در زمینه ی طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل می باشد. بازسازی و دکوراسیون داخلی منزل علاوه بر این که بایستی بر اساس سلیقه، نیاز و خواسته های صاحب خانه انجام شود، بلکه باید مطابق با اصول و ضوابط صورت گیرد تا نتیجه رضایت بخش واقع شود. بنابراین اگر شما قصد دارید تا فضای داخلی منزل خود را تغییر داده و خانه ای مدرن و به روزی داشته و همچنین پروژه ی شما با بالاترین کیفیت و مدت زمان کوتاهی با حداقل هزینه ها انجام شود، باید حساسیت بالایی در انتخاب طراحان داشته باشید. طراحانی که تخصص و تجربه ی کافی داشته و بتوانند خانه ای ایده آل با حداقل هزینه ها برای شما طراحی و اجرا سازند. ما به شما گروه معماری و دکوراسیون داخلی آوگون را برای بازسازی منازلتان معرفی می کنیم. شما می توانید هم اکنون برای سفارش طراحی داخلی منزل خود با شرکت طراحی دکوراسیون آوگون تماس بگیرید و خواسته ها و نیازهای خود را به کارشناسان و مشاوران این مجموعه مطرح نمایید. این مجموعه صفر تا صد پروژه ی شما را مطابق با ضوابط و مقررات موجود و با بالاترین کیفیت انجام خواهند داد.

شماره تماس دفتر دکوراسیون داخلی آوگون برای سفارش طراحی داخلی منزل:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

هزینه ها و تعرفه طراحی داخلی ۱۴۰۰ چقدر است؟

سوالات رایجی که مشتریان در هنگام ارتباط با دفاتر طراحی و سفارش طراحی داخلی منزل مطرح می کنند هزینه ها و تعرفه طراحی داخلی و سایر عوامل مرتبط با آن می باشد. یکی از سوالات مرسوم این است که قیمت طراحی داخلی چقدر است؟ برای اجرای دکوراسیون داخلی بودجه چقدر باید باشد؟ آیا طراحی و دکوراسیون داخلی اتحادیه ای دارد؟ و سوالاتی از این قبیل مرسوم می باشد. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هزینه های مرتبط با طراح و اجرای دکوراسیون داخلی منزل تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد. عواملی مانند متراژ فضای منزل و خدماتی که قرار است برای شما ارائه داده شود می تواند هزینه ها را تحت تأثیر قرار دهد، علاوه بر مورد مذکور، متراژ فضای منزل و همچنین کیفیت متریالی که شما قصد دارید به کار ببرید در هزینه های نهایی شما نقشی اساسی دارد. شما می توانید برای این که از قیمت ها اطلاع یابید با مشاوران این مجموعه تماس بگیرید:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

خدماتی که شرکت طراحی دکوراسیون آوگون به مشتریانش ارائه می دهد!

شرکت طراحی داخلی آوگون با توجه به خواسته ها و نیازهای مشتریانش خدمات مختلفی را در زمینه ی طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی ارائه می دهند. هدف اصلی این مجموعه کیفیت نتیجه نهایی و جلب رضایت کارفرمایانشان می باشد. مهم تر از همه این است که از صفر تا صد پروژه تا سکونت همراه شما عزیزان خواهند بود. خدماتی که طراحان این مجموعه ارائه می دهد به صورت خلاصه به شرح زیر می باشد:

_ مشاوره رایگان

_  طراحی پلان دو بعدی

_ ارائه طرح و مدل سه بعدی

_ آغاز عملیات تخریب

_ اجرای صفر تا صد دکوراسیون داخلی که شامل (خدمات کابینت سازی، نصب پرده، نصب قرنیز، سقف کاذب، نصب کاغذ دیواری، ساخت کمد دیواری، نصب پارکت و نصب لمینت، دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب و سرویس بهداشتی و حمام می باشد.)

از سایر خدمات در هنگام تماس و سفارش طراحی داخلی منزل می توانید اطلاع یابید.

انواع طراحی داخلی منزل

یکی از اموری که پیش از سفارش طراحی داخلی منزل توصیه می شود، مشاهده و بررسی انواع سبک های طراحی و دکوراسیون داخلی است. دیدن نمونه های طراحی و اجرا شده باعث می شود تا شما طرح و سبک ایده آل خود را سریع تر بیابید. علاوه بر این طراحان بدین ترتیب با سلیقه و سبک مورد نظر شما بیش تر آشنا می شوند و در نتیجه روند کار شما سرعت بیشتری به خود می گیرد. خط معمار نیز در راستای این موضوع تعدادی از پروژه های برتری که در چند سال اخیر در سراسر کشورهای دنیا طراحی و اجرا شده را جمع آوری کرده و ارائه خواهد کرد. اکنون در ادامه شما ره به دیدن نمونه های طراحی داخلی با انواع سبک ها دعوت می نماییم.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 124

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *