انواع دیوار چوبی در طراحی دکوراسیون داخلی

چوب در طراحی داخلی،چوب در دکوراسیون منزل

انواع دیوار چوبی در طراحی دکوراسیون داخلی

همانطور که همه می دانیم، چوب یکی از گرمترین و پر انرژی ترین متریال هایی است که در طراحی داخلی، دکوراسیون داخلی و حتی نمای ساختمان بکار می رود. این متریال در بین اقشار مردم به عنوان یک متریال محبوب شناخته می شود و حس زندگی برخواسته از آن باعص شده است تا نظر عامه ی مردم نسبت به این متریال مثبت باشد. در بعضی مناطق دنیا، چوب به عنوان یک متریال رایج مورد استفاده قرار می گیرد و دلیل لین امر وجود نواحی جنگلی در این مناطق است. در نقاط دیگر نظیر بسیاری از مناطق ایران، چوب به عنوان یک متریال نسبتا لاکچری در طراحی و دکوراسیون منزل و همچنین محیط های اداری و تجاری به کار می رود و علت این امر، کمبود مناطق جنگلی و این متریال در ایران است. از این رو مشتقات و مصنوعات چوب نظیر دیوارکوب، پارکت، MDF و … مورد استفاده قرار میگیرند که قیمت متناسب تری دارند.

در این بخش قصد داریم ۳۰ نمونه استفاده از چوب طبیعی، مشتقات و مصنوعات این متریال نظیر دیوارکوب چوبی را مورد بررسی قرار دهیم. در همه ی تصاویر، چوب به عنوان متریال دیوار در طراحی داخلی محیط مسکونی، تجاری، فروشگاهی و … به کار رفته است. با خط معمار همراه باشید.

چوب در طراحی داخلی،چوب در دکوراسیون منزل چوب در طراحی داخلی،چوب در دکوراسیون منزل چوب در طراحی داخلی،چوب در دکوراسیون منزل چوب در طراحی داخلی،چوب در دکوراسیون منزل چوب در طراحی داخلی،چوب در دکوراسیون منزل چوب در طراحی داخلی،چوب در دکوراسیون منزل چوب در طراحی داخلی،چوب در دکوراسیون منزل چوب در طراحی داخلی،چوب در دکوراسیون منزل چوب در طراحی داخلی،چوب در دکوراسیون منزل چوب در طراحی داخلی،چوب در دکوراسیون منزل چوب در طراحی داخلی،چوب در دکوراسیون منزل چوب در طراحی داخلی،چوب در دکوراسیون منزل چوب در طراحی داخلی،چوب در دکوراسیون منزل چوب در طراحی داخلی،چوب در دکوراسیون منزل چوب در طراحی داخلی،چوب در دکوراسیون منزل چوب در طراحی داخلی،چوب در دکوراسیون منزل چوب در طراحی داخلی،چوب در دکوراسیون منزل چوب در طراحی داخلی،چوب در دکوراسیون منزل چوب در طراحی داخلی،چوب در دکوراسیون منزل چوب در طراحی داخلی،چوب در دکوراسیون منزل چوب در طراحی داخلی،چوب در دکوراسیون منزل چوب در طراحی داخلی،چوب در دکوراسیون منزل چوب در طراحی داخلی،چوب در دکوراسیون منزل چوب در طراحی داخلی،چوب در دکوراسیون منزل چوب در طراحی داخلی،چوب در دکوراسیون منزل چوب در طراحی داخلی،چوب در دکوراسیون منزل چوب در طراحی داخلی،چوب در دکوراسیون منزل چوب در طراحی داخلی،چوب در دکوراسیون منزل

چوب در طراحی داخلی،چوب در دکوراسیون منزل

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – DesignRulz

تعداد بازدید: 10,853

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *