دیزین: ۱۰ طراحی داخلی مینیمال برای فروشگاه

طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون داخلی مغازه

دیزین: ۱۰ طراحی داخلی مینیمال برای فروشگاه

وب سایت معماری دیزین در یکی از مطالب پربیننده خود، اقدام به انتشار و بررسی طراحی داخلی فروشگاه هایی نموده است که از دیزاین مینیمال بهره می برند. چیزی که ما آن را همواره در فروشگاه ها و مغازه های سطح شهر، بویژه فروشگاه های عرضه پوشاک دیده ایم، دیزاین های شلوغ و ویترین های شلوغ تر بوده است.

در واقع فروشنده محصولاتی را در فروشگاه خود عرضه می کند و قصد دارد در ویترین خود همه این محصولات را به نحوی به نمایش بگذارد. خروجی این امر، ویترین ها و دیزاین شلوغی است که مشاهده می نمایید.

اما برخی برندهای پوشاک شامل لباس و کفش، به جای این ویترین های شلوغ رو به دیزاین های خلوت و مینیمال آورده اند و محصولات کمتر اما خاص تری را عرضه می نمایند. نه اینکه ما موافق چنین دیزاین های مینیمالی باشیم. هر فروشگاهی ملزومات و شرایط خود را دارد.

اما این ایده ها یعنی ایده های مینمیال برای طراحی فروشگاه نیز به عنوان یک رویکرد مطرح هستند و ما در این بخش قصد داریم ۱۰ نمونه از این ایده ها را به شما به اشتراک بگذاریم. اگر شما به عنوان یک طرح قصد دارید یک فروشگاه با سبک مینیمال را طراحی نمایید، ایده های ارائه شده در این بخش، می تواند بسیار راهگشا و مفید باشد. با خط معمار همراه باشید.

طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون داخلی مغازه طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون داخلی مغازه طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون داخلی مغازه طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون داخلی مغازه طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون داخلی مغازه طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون داخلی مغازه طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون داخلی مغازه طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون داخلی مغازه طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون داخلی مغازه

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – Dezeen

تعداد بازدید: 2,424

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *