دکوراسیون داخلی آپارتمان لوکس مینیمال

دکوراسیون داخلی آپارتمان لوکس مینیمال

دکوراسیون داخلی آپارتمان لوکس مینیمال

دکوراسیون داخلی آپارتمان مورد بررسی در این پروژه، برای یک خانواده ۳ نفره در احمدآباد هند طراحی شده است که دارای یک چیدمان باز با فضاهایی با تهویه مناسب است که از نزدیک با طبیعت در ارتباط است، همراه با هماهنگی زیبای سایه های پاستلی، که نه تنها طعم و مزه را به پالت طراحی می بخشد، بلکه همچنین فضایی از غنای بدون تاکید را ایجاد می کند. در ادامه به شرح کامل این طراحی داخلی می پردازیم.

ترکیبی از لوکس بودن و سادگی

این آپارتمان که به درستی Suave Suite نامیده می شود، ترکیبی بی دردسر از لوکس بودن و سادگی با داشتن ۳ اتاق خواب همراه با فضای دورهمی خانوادگی، غذا خوری و آشپزخانه است. از اصول طراحی خاموش استفاده می‌ کند، و آنها را با ظرافتی بی‌ نظیر آغشته می‌ کند تا بیانیه‌ ای از تجمل، پیچیدگی و ریشه‌ دار بودن را نشان دهد. رنگ‌ های طبیعی و ترکیبی هوشمندانه از سایه‌ های گرم و سرد، با رنگ‌ های پاشیده شده، پالت کل خانه را تشکیل می‌ دهند. تاکید خاصی برای دستیابی به خانه ای مینیمال، دلپذیر و پر رنگ شده است.

سالن خانه در اینجا با موزاییک مسی رنگ، روکش چوبی و سنگی با جزئیات ظریف تزئین شده است و ظاهری خام و مستحکم به منطقه می بخشد. برای مطابقت با محیط کلی، سقف با روکش MCM ساخته شده از جوت زیبا شده است. ترکیب همه این ها حس لوکسی را به بازدید کننده می دهد. با اولین برداشت از جزئیات نشان داده شده در همان ورودی، می توان متوجه شد که این خانه خاص است. صندلی های شیک با میز قهوه نقطه ای آرام در فضا ایجاد می کند.

استفاده از روکش ها هارمونی رنگی در فضا

در راهرو، روکش فلزی PVC با نوارهای نقره ای، فضا را به شکلی منحصر به فرد برجسته می کند. معبد طراحی شده در ورودی، مثبت و آرامش را در طول روز در سراسر خانه پخش می کند. اتاق نشیمن که توسط پالت رنگ های سفید، قهوه ای و بژ اداره می شود، از ترکیبی از روکش MCM، روکش و مبلمان نرم فرموله شده است، جایی که مصنوعات با دقت انتخاب شده، روایت کلی طراحی را تکمیل می کنند و فضای ظریف را تقویت می کنند. این اتاق با استفاده از دیوار با روکش سنگ بافت دار مخط رنگ سفید و پانل های فلوت شده PVC با خطوط نقره ای به عنوان پس زمینه برای واحد تلویزیون برجسته شده است. مبل چرمی ایتالیایی بژ با میزهای گرد و شیک، راحتی و آرامش را به فضا می بخشد.

بالکن

منظره بالکن باغ بسیار دیدنی است. این مکان آرامش‌ بخش برای گذراندن زمان با کیفیت با خانواده است که با چمن مصنوعی با نشستن و چرخیدن در باغ توسعه یافته است و فضایی دنج برای استراحت و آرامش ایجاد می‌ کند. برای دریافت نور مستقیم در فضای ناهار خوری، با تبدیل اتاق خواب به قسمت نشیمن خانوادگی که یک پلان باز به طول ۳۰ دقیقه متشکل از نشستن خانوادگی، غذاخوری و آشپزخانه را ایجاد می کند، دیوار  حذف شده است. صندلی غیر رسمی با ارتفاع کم، محیطی راحت را ایجاد کرده که متناسب با شخصیت سرنشینان طراحی شده است.

آشپز خانه

برای افزودن ظاهری بدیع به فضای ناهار خوری، از میز مرمر ایتالیایی Onyx با نشستن ۶ عدد استفاده کرده ایم. تم رنگی غذاخوری به قدری به راحتی با زیبایی کلی ادغام می شود که مانع از گردش خون در اطراف نمی شود. با رفتن به سمت آشپزخانه، مدولار و به رنگ مایل به خاکستری با کابینت های آکرولام ساخته شده است که فضایی گرم و پیچیده را ایجاد می کند. برای اینکه این فضا جادار به نظر برسد، اتاق انبار از چیدمان حذف شده است. طبقات موجود آشپزخانه و نشیمنگاه خانوادگی از کاشی های مرمری چاپ شده است، بنابراین برای گرما و تضاد با مرمر ایتالیایی، آن را به کفپوش WPC تغییر داده اند. کابینت های براق و لوازم مدرن، عملکرد و استایل را افزایش می دهد.

اتاق خواب ها

پالت رنگی انتخاب شده برای اتاق خواب اصلی خاکستری و سفید است که یک فضای کلی در اتاق ایجاد می کند. تمیز و ساده، با فضای ذخیره‌ سازی فراوان، پانل‌ های فلوت دار PVC با بافت خاکستری سیمانی عجیب و غریب و کمدهای PU Finish برای زیبا کردن اتاق استفاده می‌ شوند. اضافه شدن آینه دایره ای بر روی دیوار اتاق را به شیوه ای منحصر به فرد نشان می دهد. کفپوش وینیل مایل به خاکستری در اینجا به خوبی با تم کلی داخلی این اتاق هماهنگی دارد.

با توجه به راحتی، راحتی و سن پسر مشتری، اتاق کودک کاملاً مطابق با شخصیت او طراحی شده است و حال و هوای درخشان منطقه را افزایش می دهد. برای ایجاد کنتراست غنی به سر تخته های فلوت دار رنگ بژ، پس زمینه تخت با روکش MCM خاکستری و پانل های فلوت چوبی برجسته شده است. با در نظر گرفتن عمر ساده و حداقلی والدین، پانل های پی وی سی فلوت دار بژ رنگ به عنوان پس زمینه تخت استفاده می شود. این اتاق خواب ساده و خنثی با پالت رنگی یکسان طراحی شده است.

حمع بندی نهایی

برنامه ریزی استراتژیک، توجه به جزئیات، مبلمان سفارشی و دستکاری های هنری حساس، این خانه را به خانه ای تبدیل کرده است که مملو از سبک، عملکرد و کاربردی است که حس آرامش و خانه داری را ایجاد می کند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه دکوراسیون داخلی آپارتمان لوکس مینیمال دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: homeworlddesign

تعداد بازدید: 6,854

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *