بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی

انتخاب کاشی با طرح و رنگ مناسب در طی بازسازی حمام و سرویس کارچندان ساده ای به نظر نمی رسد. تنوع در رنگ، طرح، بافت به قدری است که ممکن است افراد نتوانند برای انتخاب آن به درستی تصمیم بگیرند. حمام وسرویس بهداشتی شما خواه بزرگ باشد یا کوچک با طرح های متنوع، انتخاب شما تأثیر بسیاری بر محصول نهایی خواهد داشت. ایده ها و سبک های مختلف و انتخاب رنگ سایر اجزای به کار رفته در این فضا معمولا با انتخاب کاشی آغاز می شود و سپس به سایر بخش ها می رود. بدین ترتیب خط معمار قصد دارد تا ایده هایی را جهت انتخاب بهترین رنگ کاشی برای دکوراسیون سرویس بهداشتی را به شما ارائه دهد. کاشی مهمترین قسمت جلوه و ظاهر نهایی حمام است ، هم نوع کاشی استفاده شده و هم رنگ کاشی به طور قابل توجهی بر نتیجه طرح شما تأثیر می گذارد. تنالیته های مختلف خاکستری، صورتی، آبی، آهکی، مرمر نما، مشکی مات، رزگلد، سفید از عمده رنگ هایی هستند که در سال ۲۰۱۸ طرفداران زیادی داشته است. 

آبی :

رنگ آبی یکی از بهترین گزینه ها برای طراحی مدرن فضای سرویس بهداشتی می باشد. این رنگ در سرویس بهداشتی به همان اندازه ای که می تواند در سایر بخش های داخلی جذابیت ایجاد کند، خیره کننده می باشد. این رنگ مناسب برای کسانی که در مناطق گرمسیر زندگی می کنند مناسب می باشد. آبی کمرنگ، رنگی خنگ و آرامش بخش می باشد و برای فضایی که در طول روز از نور طبیعی بهره می برد رنگی ایده آل می باشد.

بنفش: 

استفاده از کاشی های بنفش در کنار سایر اشیای فلزی و براق می تواند فضایی فوق العاده را در سرویس بهداشتی ایجاد کند. افزودن اشیای طبیعی نیز می تواند در کنار این رنگ تعادل ایجاد کند.

سبز:

اگر عمده فضای داخلی سرویس بهداشتی شما سفید است، می توانید با به کارگیری کاشی های سبز رنگ به فضا انرژی  بیفزایید. همچنین شما می توانید ار طیف های مختلف رنگ سبز استفاده کنید، این باعث می شود که فضای داخلی شما جذاب تر به نظر برسد.

قرمز و آبی کمرنگ:

شما می توانید در دیزاین سرویس بهداشتی خود از رنگ های اصلی متضاد استفاده کنید. رنگ قرمز می تواند گزینه ای مناسب و شجاعانه برای فضاهای داخلی محسوب شود. آبی کمرنگ می تواند پس زمینه ای فوق العاده برای به کار گیری رنگ قرمز باشد. اگر قصد دارید برای سرویس بهداشتی خود از کاشی های قرمز در کنار رنگ های دیگر استفاده کنید، توصیه می کنیم که رنگ آبی کمرنگ و سفید را در الویت قرار دهید.

سفید و مشکی: 

سفید و مشکی از دسته رنگ هایی هستند که ترکیب آن ها در کنار یکدیگر برای سرویس بهداشتی مناسب می باشند. 

کاشی هایی با الگوهای گرافیکی:

چنین کاشی هایی چه برای کف، چه دیواره ها بهترین گزینه می باشند. کاشی های بافت دار هم با طیف رنگی ملایم و شدید توجه افراد را به سرعت به خود جذب می کنند. ما کاشی های رنگی بافت دار را در اول لیست گزینه های مورد نظر قرار می دهیم، زیرا تنوع رنگی و طرحی آن ها بسیار است.

خاکستری:

رنگ خاکستری برای سرویس بهداشتی در سال های گذشته در طراحی حمام وسرویس بهداشتی مرسوم بوده است. این رنگ خنثی همچنان جزو رنگ های محبوب برای این فضا در برخی از کشورها باقی مانده است. رنگ خاکستری برای سرویس های کوچک و بزرگ نیز مناسب بوده و در هر دو سبک مدرن و سنتی نیز کاربردی می باشد.

در مجموع می توانیم بگوییم که افزودن رنگ به فضای داخلی حمام می تواند این فضا را به کلی تغییر دهد. به این ترتیب افزودن رنگ بر سرویس بهداشتی ضروری می باشد. در ادامه خط معمار شما را به دیدن نمونه هایی از بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی دعوت می نماید.

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 2,579

۱ دیدگاه

  1. khtg گفت:

    ساییتون عالی و پر محتوا هست.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *