برای دیزاین فضای داخلی اداری از نماد تجاری دفتر الهام بگیرید!

داخلی اداری ملهم از نماد تجاری

برای دیزاین فضای داخلی اداری از نماد تجاری دفتر الهام بگیرید!

راه های متفاوتی وجود دارد تا اینکه بتوان یک فضایی منحصر به فرد در دکوراسیون اداری ایجاد کرد. یکی از راه های خلاقانه برای دیزاین فضای داخلی اداری این است که از نماد تجاری آن دفتر الهام بگیرید. طراحی داخلی دفتر کار DDB از جمله مواردی است که برای طراحی فضای جدید کاری اش از نماد تجاری خود الهام گرفته است و فضایی متفاوت را در کنار استفاده از رنگ های متفاوت ایجاد کرده است. علاوه بر این یکی دیگر از ویژگی های شاخص در این پروژه که منجر به متفاوت بودن آن شده، ایجاد توهم نوری بی نظیرش می باشد. این پروژه به مساحت ۵۸۰ مترمربع در پراگ، پایتخت جمهوری چک قرار دارد . طراحی آن را استودیو B2 انجام داده است. در ادامه مختصری راجع به این دفتر معماری سخن می گوییم.

استودیو طراحی B2A بر طراحی و معماری نوآورانه با آگاهی بر همزیستی متناقض بین اشکال و مواد تمرکز دارد. گروه B2 یک دفتر معماری جهانی می باشد. تنوع پروژه های این گروه متناسب با مقیاس ها و برنامه های مختلف می باشد که متناسب با درخواست های مورد نیاز می باشد.این دفتر معماری در سال ۲۰۱۲ توسط معمار جوان و پیشروی پراگ به نام Barbara Bencova تأسیس شد.

شرح پروژه

هنگامی که افراد وارد دفتر DDB می شوند، اولین چیزی که با آن مواجهه می شوند لوگوی این دفتر است که به طور خلاقانه ای طراحی شده و نگاه را به خود جذب می کند.همانطور که افراد پیش تر می روند، می توانند ببینند که این توهم با رنگ در تمامی فضای این دفتر شکل گرفته شده است. ایجاد توهم طرح ریزی یا چشم انداز تحریف شده ای است که نیاز به تماشاگر برای استفاده از دستگاه های خاص یا اشغال نقطه ای خاص (یا هر دو) برای بازسازی تصویر است. دومین نکته ای که بعد از ورودی باعث جلب توجه می شود دیواره ای سفارشی می باشد. پشت این دیوراه سفارشی جهت ذخیره سازی و نگهداری اشیا می باشد و در آن ها تعدادی چهارپایه تعبیه شده است. هنگامی که زمان برای کارمندان و افراد فراهم می شود، آن ها می توانند این چهارپایه ها را به سادگی بیرون آورده و بر روی آن ها بنشینند. این پهارپایه ها در قالب حرف B می باشند و در ترکیب با رنگ های مختف فرم لوگوی DDB را به نمایش می گذارند.

سالن تفکر یک فضای آمفی تئاتر مانند زرد نیمه دایره ای می باشد که در مرکز فضا قرار گرفته است. این یک پارتیشن شیشه ای است که می تواند برای نوشتن افکار و ایده ها استفاده شود. این سالن می تواند فضایی خصوصی و تاریکی را با کشیدن پرده ها فراهم آورد. چشم انداز اداری نیز برای ارتقاء ارتباط و کار گروهی با ترکیبی از فضاهای باز، عقب نشینی و مناطق همکاری ایجاد شده است. این همچنین شفافیت و اختیار را تضمین می کند، جهت گیری سریع در فضا را فراهم می کند و نشان دهنده شخصیت خلاق آژانس است. یک کافه تریا و منطقه سالن نیز به عنوان یک نتیجه از کارگاه کارکنان در فضا به کار گرفته شده است. با صندلی های متغیر، می توان برای آموزش، گفتگو و کارگاه های آموزشی داخلی استفاده کرد، در حالی که همچنین به عنوان یک نقطه ملاقات داخلی برای تعامل کارکنان خدمت می کند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن تصاویر دعوت می نماید.

داخلی اداری ملهم از نماد تجاری داخلی اداری ملهم از نماد تجاری داخلی اداری ملهم از نماد تجاری داخلی اداری ملهم از نماد تجاری داخلی اداری ملهم از نماد تجاری داخلی اداری ملهم از نماد تجاری داخلی اداری ملهم از نماد تجاری داخلی اداری ملهم از نماد تجاری داخلی اداری ملهم از نماد تجاری داخلی اداری ملهم از نماد تجاری داخلی اداری ملهم از نماد تجاری

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Designboom

تعداد بازدید: 815

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *