دکوراسیون آپارتمان مدرن، ایجاد فضایی دنج و آرام

دکوراسیون آپارتمان مدرن

دکوراسیون آپارتمان مدرن، ایجاد فضایی دنج و آرام

معماری: استودیو SABO

موقعیت: فرانسه، پاریس

معمار اصلی: Alexandre Delaunay

مساحت: ۱۵۴ مترمربع

سال: ۲۰۱۸

عکاس: Alexandre Delaunay

دکوراسیون آپارتمان مدرن Sacha متعلق به زوج جوان پاریسی می باشد. طراحی آن توسط گروه معماری SABO انجام شده است. یکی از اهداف اصلی طراحان در دکوراسیون داخلی این پروژه، ایجاد فضایی دنج و آرام بود. این مجموعه از ادغام دو آپارتمان همسان بوجود آمده و دارای دو بر می باشد. اتاق های خواب در طبقه پایین قرار دارند در حالی که بخش عمومی در طبقه بالا قرار دارد. در این فضا افراد از چشم انداز زیبای شهر پاریس بهره می برند. سطح اصلی به عنوان یک فضای باز طراحی شده است. مناطق موجود در فضای باز توسط یک مجموعه متریال مشترک از جمله تخته سه لا، صمغ سفید و بتن اکسپوز مشخص شده اند.

غذاخوری داخل آشپزخانه با استفاده از یک دیوار کشویی از سایر بخش های آن جدا می شود. در تضاد با فضای روشن و گرم، طراح برای پوشش سقف از بتن اکسپوز استفاده کرده است.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

دکوراسیون آپارتمان مدرن دکوراسیون آپارتمان مدرن دکوراسیون آپارتمان مدرن دکوراسیون آپارتمان مدرن دکوراسیون آپارتمان مدرن دکوراسیون آپارتمان مدرن دکوراسیون آپارتمان مدرن دکوراسیون آپارتمان مدرن دکوراسیون آپارتمان مدرن دکوراسیون آپارتمان مدرن دکوراسیون آپارتمان مدرن دکوراسیون آپارتمان مدرن دکوراسیون آپارتمان مدرن دکوراسیون آپارتمان مدرن دکوراسیون آپارتمان مدرنپلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

مترجم: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 462

۱ دیدگاه

  1. نگار گفت:

    شرکت ما هم در کار تولید صندلی آمفی تئاتر و سینمایی و اداری و تجهیز کامل سالن های همایش و … ساتتون خیلی عالیه خسته نباشید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *