استفاده از قوس در طراحی داخلی کافه رستوران

استفاده از قوس در طراحی داخلی کافه رستوران

استفاده از قوس در طراحی داخلی کافه رستوران در کنار متریال هاییی که فضایی گرم و صمیمی را ایجاد می کنند  می تواند جذابیت های زیادی برای رستوران شما و دعوت رهگذران به داخل آن داشته باشد. برای مثال Rozzis رستوران در گوشه ای از مرکز خرید Chadstone، پایتخت مد، در ملبورن استرالیا واقع شده است. که همراه داشتن این ویژگی ها در فضای مرکز خریدی که در آن قرار گرفته است آن را پر بازدید کرده است.

استفاده از قوس در فضای داخلی رستوران

با حجم بالای ترافیک عابر پیاده، در موقعیت این رستوران نمایش مواد غذایی در خط بازار بسیار مهم است.دفتر معماری Corso Interior Architecture با گنجاندن یک مجسمه سقفی قوس دار، پشتی برجسته ای ایجاد کرده است . این مجسمه از صفحه نمایش نیمه باز آشپزخانه تقلید می کند و نقطه کانونی داخلی را فراهم می کند. مجسمه سقف به طنین صدا کمک می کند.

در ارتباط با قوس‌ ها، بافت‌ هایی با دقت انتخاب شده با استفاده از لایه‌ بندی کاشی، روکش‌ های چوبی، کاشت و کف‌ های طرح‌ دار اضافه شدند. میز اشتراکی مرکزی سفارشی توسط صندلی‌ های ضیافت پیچیده شده است تا اطمینان حاصل شود که همه گزینه‌ های غذاخوری به خوبی قرار گرفته‌ اند و هر مکان مانند یکدیگر احساس می‌ کند.

تصاویر

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه استفاده از قوس در طراحی داخلی کافه رستوران دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

منبع: archilovers

تعداد بازدید: 127

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *