بازسازی و طراحی داخلی آپارتمان به سبک مدرن در لندن

بازسازی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان

بازسازی و طراحی داخلی آپارتمان به سبک مدرن در لندن

در این بخش قصد داریم سری به آپارتمانی در غرب لندن بیاندازیم که به تازگی توسط گروه معماری Thompson + Baroni طراحی و بازسازی شده است. آپارتمان قدیمی تبدیل به آپارتمانی نورگیر، روشن، با دیوار و سقف سفید و کف چوبی شده است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، این آپارتمان دو طبقه است.  نمای ساختمان تقریبا بی تغییر باقی مانده است و بازسازی در بخش داخلی انجام شده است. در گذشته استفاده از حیاط پشت ساختمان از طریق یک درب بود اما در بازسازی و طراحی مجدد یک درب شیشه ای در این قسمت تعریف شد که بواسطه آن، فضای نشیمن، دید خوبی به حیاط دارد و استفاده از حیاط این ساختمان، باز تعریف شد.

همانطور که اشاره شد، آپارتمان بر اساس سبک مدرن طراحی شده است و انتخاب متریال نیز بسیار ساده و متعارف است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این آپارتمان را مشاهده نمایید.

بازسازی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان بازسازی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان بازسازی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان بازسازی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان بازسازی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان بازسازی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان بازسازی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان بازسازی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان بازسازی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان بازسازی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان بازسازی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان بازسازی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان بازسازی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان بازسازی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان بازسازی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان بازسازی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان بازسازی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان بازسازی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان بازسازی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان بازسازی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان بازسازی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 668

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *