استفاده از رنگ قرمز در طراحی داخلی مسکونی، بخش سوم

طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل،رنگ قرمز در دکوراسیون

استفاده از رنگ قرمز در طراحی داخلی مسکونی، بخش سوم

رنگ قرمز از آن دسته رنگ های پرانرژی است که بصورت تاچ و بسیار کم مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از طراحان از استفاده از رنگ هایی نظیر قرمز یا نارنجی و … در طراحی داخلی یک فضای مسکونی امتناع می کنند. اما این رنگ های پرانرژی نیز، در صورت استفاده صحیح، می توانند جذابیت بصری خاص خود را داشته باشند و فضا را متحول کنند. اما در نقطه ی مقابل، استفاده ی بیش از حد از رنگ های این چنین نیز، می تواند فضا را غیر قابل تحمل کنند و حتی مشکلات روانی برای کاربران فضا اینجاد نمایند. بنابراین در استفاده از این رنگ ها باید هوشیارانه و علمی عمل نمود.

در این قسمت ما قصد داریم به بررسی طراحی داخلی سه فضای مسکونی بپردازیم که در آنها رنگ قرمز مورد استفاده قرار گرفته است. این سه فضا، در سه بخش ارائه خواهند شد. در این بخش یعنی بخش سوم، آپارتمان سوم مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در قسمت های اول و دوم نیز آپارتمان های شماره ۱ و ۲ مورد بررسی قرار گرفت که از طریق لینک زیر می توانید آن را بررسی نمایید:

استفاده از رنگ قرمز در طراحی داخلی مسکونی، بخش اول

استفاده از رنگ قرمز در طراحی داخلی مسکونی، بخش دوم

آپارتمان سوم:

آپارتمان سوم توسط گروه معماری اوکراینی A & L Interior Design طراحی شده است. این آپارتمان دوبلکس است. مانند بسیاری از فضاهای مسکونی دوبلکس، در این واحد مسکونی نیز بخش های عمومی نظیر نشیمن و آشپزخانه در طبقه اول و فضاهای خصوصی مانند اتاق خواب ها در طبقه دوم قرار گرفته اند.

طراحی این آپارتمان خود دارای نکته های بسیاری است که قابل بررسی است و برای ایده گرفتن می تواند بسیار مفید باشد. استفاده از متریال چوب روی کف و همچنین دیوارها و ترکیب آن با رنگ سفید سقف و دیوارها به همراه استفاده از رنگ خاکستری روی دیوار دیگر، سبب ایجاد فضایی مدرن و متعادل از نظر رنگ و انرژی شده است.

در این آپارتمان به مانند دو فضای قبلی، رنگ قرمز روی دکوراسیون و مبلمان و بصورت تاچ رنگی مورد استفاده قرار گرفته است.

طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل،رنگ قرمز در دکوراسیون

طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل،رنگ قرمز در دکوراسیون طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل،رنگ قرمز در دکوراسیون طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل،رنگ قرمز در دکوراسیون طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل،رنگ قرمز در دکوراسیون طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل،رنگ قرمز در دکوراسیون طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل،رنگ قرمز در دکوراسیون طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل،رنگ قرمز در دکوراسیون طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل،رنگ قرمز در دکوراسیون طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل،رنگ قرمز در دکوراسیون طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل،رنگ قرمز در دکوراسیون طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل،رنگ قرمز در دکوراسیون طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل،رنگ قرمز در دکوراسیون طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل،رنگ قرمز در دکوراسیون طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل،رنگ قرمز در دکوراسیون طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل،رنگ قرمز در دکوراسیون

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 627

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *