رنگ زرد در دکوراسیون اتاق نشیمن

از آنجایی که کم کم به سال نو نزدیک می شویم، بسیاری از مردم به فکر تغییر دکوراسیون داخلی خانه های خود می افتند. چرا که سال نو در ذهن ما با تغییر و تازگی مترادف شده است و تغییر دکوراسیون داخلی خانه، یکی از راه های ایجاد طراوات و تازگی است. برای تغییر دکوراسیون داخلی نیز راه های زیادی وجود دارد. اولین گزینه ارتباط با یک شرکت طراحی و معماری داخلی است تا این کار را انجام دهد. در حالات دیگر خود انسان می تواند دست به تغییراتی ساده و کم هزینه بزند.
اگر قرار است خودتان دست به تغییرات بزنید، راه های زیادی وجود که می توانید برای ایجاد تغییرات در دکوراسیون داخلی منزل از آنها استفاده کنید. یکی از راه ها استفاده از تکنیک تغییر رنگ در فضا و بویژه فضای نشیمن است. رنگ زرد یکی از رنگ هایی است که گرما بخش و نشاط آور است. در این بخش ما ۲۵ نمونه اتاق نشیمن را آماده نموده ایم که در آنها رنگ زرد به کار برده شده است. طبیعتا استفاده از این رنگ بخاطر ماهیت ویژه ی آن باید کنترل شده باشد و کل فضا نمی تواند زرد باشد. اما استفاده از پرده هایی به رنگ زرد در اتاق نشیمن، انتخاب بخشی از مبلمان به رنگ زرد و یا حتی کوسن های زرد رنگ، تاثیر خود را در فضا خواهند گذاشت و جریان انرژی در فضا تغییر خواهد یافت.
رنگ زرد از جمله رنگ هایی است که در فضا توجهات را به سمت خود جلب می نماید و تبدیل به نقطه ی کانونی خواهد شد. در ادامه می توانید نمونه های استفاده از رنگ زرد در اتاق نشیمن را مشاهده نمایید.

 

استودیو معماری سفید

تحریریه خط معمار

منبع: Home-Desinging

تعداد بازدید: 1,053

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *