معماری ویلا “زینک” در انگلستان

معماری ویلا

معماری: گروه معماری OB

مساحت: ۲۳۳  متر مربع

سال: ۲۰۱۱

بر اساس توضیح معمار پروژه ، طراحی این خانه مدرن به سبک و روش معماری معاصر با چشم انداز دریا پیچیدگی های خاص خود را داشت، به گونه ای که این خانه در حالی که لازم است دسترسی مناسبی داشته باشد، باید متفاوت از معماری های رسمی و محدود کننده طراحی شود. سایت پروژه چالش های بسیاری را پیش پای ما گذاشت ، اول کلبه های سنتی و اهمیت مفهوم معماری آن ها، دوم ، چشم انداز دریا که از طبقه اول قابل دسترسی بود و سوم، بخش جلویی، بخشی که فضایی باز تر و عمومی تر دارد که ارتباط مستقیم با جاده و باغ دارد.

معماری ویلا

کانسپت کلی طراحی بر اساس هماهنگی با سایر عناصر محیطی شکل گرفته، بخش بالایی ویلا با بهره گیری از معماری سنتی با استفاده از چوب طراحی شده. بهره گیری از حایل های جدا کننده متریال های مختلف نما، ایده ای بود که اختلاف جنس و رنگ چوب با سایر قسمت ها را به خوبی می پوشاند.

فضای داخلی با متریال های مدرن و هندسه ای خطی و مینیمال شکل گرفته همچنین بهره گیری از پنجره های بزرگ و سرتاسری عبور نور طبیعی در فضای داخلی را فراهم کرده است. رنگ شاخص فضای داخلی سفید است که همراه شدن این رنگ با نور طبیعی ، محیطی آرامش بخش و دوست داشتنی پدید آورده است.  

معماری ویلامعماری ویلامعماری ویلامعماری ویلامعماری ویلامعماری ویلامعماری ویلامعماری ویلامعماری ویلامعماری ویلامعماری ویلامعماری ویلامعماری ویلامعماری ویلامعماری ویلامعماری ویلا

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: archdaily

 

تعداد بازدید: 1,195

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *