معماران برای جدا کردن دو فضا، از چه ترفندهایی استفاده می کنند؟

طراحی داخلی آپارتمان،دیوار دکوراتیو،دکوراسیون داخلی منزل

معماران برای جدا کردن دو فضا، از چه ترفندهایی استفاده می کنند؟

آیا تا بحال برای شما به عنوان یک طراح یا معمار پیش آمده است که قصد داشته باشید دو فضا را از یکدیگر جدا کنید و یا اینکه برای یک فضا، یک فیلتر، حائل و … ایجاد نمایید و یا دید به یک فضا را محدود تر نمایید؟

به عنوان مثال شاید پیش آمده باشد که بخواهید سرویس بهداشتی را از فضای نشیمن جدا کنید و یا فضای ورودی با یک فیلتر به فضای نشیمن و سایر فضاها برسد. در این صورت شما نیاز به یک فیلتر خواهید داشت که در دید اول ایجاد اختلال نماید. برخی از طراحان و معماران از یک دیوار کامل که با کناف کار شده است، برای این منظور استفاده می کنند. برخی از طرح دکوراتیو چوبی استفاده می کنند و ….

هر طراحی، راه حلی برای این موضوع پیدا می کند و فضاها را از یکدیگر فیلتر می کند. در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی آپارتمان ای بیاندازیم که توسط Buro108 دیزاین شده است. لازم به ذکر است که بدانید، طراحی این آپارتمان توسط سبک مدرن صورت گرفته است.

راه حل این طراح برای فیلتر کردن فضای نشیمن از راهرو، از یک طرح دکوراتیو چوبی است که در تصویر مشخص است. در ادامه می توانید سایر طرح های این آپارتمان را مشاهده نمایید. پیشنهاد شما برا جداسازی فضاها چیست؟ چه طرح و متریالی را پیشنهاد می دهید؟

طراحی داخلی آپارتمان،دیوار دکوراتیو،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان،دیوار دکوراتیو،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان،دیوار دکوراتیو،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان،دیوار دکوراتیو،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان،دیوار دکوراتیو،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان،دیوار دکوراتیو،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان،دیوار دکوراتیو،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان،دیوار دکوراتیو،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان،دیوار دکوراتیو،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان،دیوار دکوراتیو،دکوراسیون داخلی منزل

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 5,145

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *