طراحی ویلایی در آرژانتین، معماری در خدمت آرامش

طراحی نمای ویلا،طراحی ویلای مدرن،معماری ویلا

طراحی ویلایی در آرژانتین، معماری در خدمت آرامش

معماری : استودیو طراحی آرژانتینی BDB Arquitectos

موقعیت: آرژانتین، بوینس آیرس

مساحت: ۳۰۸ مترمربع

سال: ۲۰۱۷

عنوانی که برای این ویلا انتخاب شده است، به نظر کاملا با طراحی ویلا متناسب است. اگر شما هم بنشینید و به طراحی این ویلا نگاهی بیاندازید، متوجه خواهید شد که بله! این ویلا در واقع خانه ای است بسیار آرامش بخش و این ارمغان معماری و هنر معمار است.

اگر به سکشن های ویلا که در انتها آمده است نگاهی بیاندازید، این ویلا را در مجموع ۴ طبقه می بینید. اما در واقع طبقه همکف خیابان و طبقه پشت بام، خیلی بزرگ نیستند و اصل ویلا در طبقات اول و دوم قرار گرفته است. همانطور که مشخص است این ویلا سازه بتنی دارد. همچنین نمای ویلا با چارچوب بتنی کار شده است و شیشه های بزرگ روی نما برای استفاده از حداکثر دید، مورد استفاده قرار گرفته است.

نکته جالب دیگر، استفاده از بتن روی کف و سقف ویلا است. جایی که دیوارها با شیشه کار شده اند. یکی از ویژگی های بزرگ در این ویلا، استفاده ساده از متریال هاست. بتن، شیشه و چوب! تقریبا تمامی فضاها، چه کف، چه دیوار و چه سقف با یکی از این متریال ها کار شده است. در ادامه دعوت می کنیم نگاهی به تصاویر نما، طراحی داخلی ویلا و … بیاندازید. در انتها نیز پلان، سکشن و … قرار داده شده است تا درک بهتری از فضا داشته باشید.

طراحی نمای ویلا،طراحی ویلای مدرن،معماری ویلا طراحی نمای ویلا،طراحی ویلای مدرن،معماری ویلا طراحی نمای ویلا،طراحی ویلای مدرن،معماری ویلا طراحی نمای ویلا،طراحی ویلای مدرن،معماری ویلا طراحی نمای ویلا،طراحی ویلای مدرن،معماری ویلا طراحی نمای ویلا،طراحی ویلای مدرن،معماری ویلا طراحی نمای ویلا،طراحی ویلای مدرن،معماری ویلا طراحی نمای ویلا،طراحی ویلای مدرن،معماری ویلا طراحی نمای ویلا،طراحی ویلای مدرن،معماری ویلا طراحی نمای ویلا،طراحی ویلای مدرن،معماری ویلا طراحی نمای ویلا،طراحی ویلای مدرن،معماری ویلا طراحی نمای ویلا،طراحی ویلای مدرن،معماری ویلا طراحی نمای ویلا،طراحی ویلای مدرن،معماری ویلا طراحی نمای ویلا،طراحی ویلای مدرن،معماری ویلا طراحی نمای ویلا،طراحی ویلای مدرن،معماری ویلا طراحی نمای ویلا،طراحی ویلای مدرن،معماری ویلا

پلان، دیاگرام، سکشن و …

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 3,792

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *