طراحی رستوران به سبک روستیک و آبجکت های لوکس

طراحی رستوران روستیک لوکس

طراحی رستوران به سبک روستیک و آبجکت های لوکس

در این مطلب قصد داریم به بررسی یکی دیگر از پروژه های دفتر معماری آمریکایی asthetique بیاندازیم. بهترین و ساده ترین عنوانی که می توان برای این پروژه در نظر گرفت، طراحی رستوران روستیک لوکس است.

شاید شما نیز تا بحال به این موضوع دقت کرده باشید که هر دفتر معماری، در انجام کار و سبک طراحی خاصی، تبحر بیشتری دارد. البته هر معمار و دفتر معماری، بطور حتم باید توانمندی طراحی هر فضایی با هر سبکی را داشته باشد، اما به طور مشخص، می توان گفت دفاتر مختلف بر اساس سبک های مختلف معماری کار می کنند. یک دفتر در ارائه کارهای مدرن متخصص است و دیگری در پروژه های سبک رومی و کلاسیک. می توان اینطور گفت که هر شخص معمار یا دفتر معماری، بر اساس علاقه ای که به سبک خاصی از معماری دارد، پروژه هایی که به وی محول می شود را به سمت و سوی علاقه مندی خود می برد و یا اینکه کارفرما دارای علاقه مندی مشترکی است و از روی رزومه ی کاری یک دفتر، پروژه را به وی می سپارد.

دفتر معماری asthetique نیز از این قاعده مستثنی نیست و این را می توان در نمونه کارهای طراحی شده توسط این شرکت مشاهده نمود. این دفتر معماری به خلق فضاهای با تم روستیک و صنعتی با درون مایه، متریال و رنگ های لوکس علاقه مند است و پروژه هایی که خلق می کند، چنین حس و حالی دارند. به طور حتم شما هم با ما هم نظر هستید که همه ی معماران نباید بر اساس سبک مدرن کار کنند، بلکه نیازهای جامعه به فضاهای متفاوت نیز باید پوشش داده شود. برای اینکه بیشتر با این دفتر معماری و سبک کاری آن آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم از طریق لینک زیر، یکی از پروژه های این دفتر را که پیش تر در خط معمار منتشر شده است را بررسی نمایید:

طراحی فروشگاه کفش زنانه برند ivy kirzhner در نیویورک

و اما در این بخش، قصد داریم به بررسی فضایی با کاربری رستوران بپردازیم. طرح ارائه شده برای رستورانی با نام backstage در شهر نیویورک ارائه شده است. برای ایجاد حس روستیک در این رستوران، طراحان دیوارها را به شکلی قدیمی گونه درآورده اند. دیوارها نسبتا رنگ و رو رفته اند و پوسته شده اند. از سوی دیگر، از مبلمان و آبجکت های چوبی در طراحی این رستوران استفاده شده است تا فضا به سبک روستیک نزدیک تر شود. در این میان، طراحان از رنگ طلایی به عنوان یک رنگ کلیدی در خلق فضای مجلل و لوکس، برای اکسسوری های این رستوران بهره گرفته اند. از جمله ی این اکسسوری ها می توان به سیستم لایتینگ، شیرآلات و … اشاره نمود. درآوردن طرحی که هم روستیک باشد و هم لوکس به نظر برسد، کار نسبتا سختی است و نیاز به ظرافت عمل بالایی دارد. اما این گروه معماری، در این کار تبحر خاصی دارد و می داند چطور از تاچ های رنگی برای ایجاد حس و حال، استفاده کند. در ادامه سخن را کوتاه و دعوت می کنیم تصاویر این رستوران را مشاهده نمایید.

طراحی رستوران روستیک لوکس طراحی رستوران روستیک لوکس طراحی رستوران روستیک لوکس طراحی رستوران روستیک لوکس طراحی رستوران روستیک لوکس طراحی رستوران روستیک لوکس طراحی رستوران روستیک لوکس طراحی رستوران روستیک لوکس طراحی رستوران روستیک لوکس طراحی رستوران روستیک لوکس طراحی رستوران روستیک لوکس

در این مطلب به بررسی طراحی رستوران روستیک لوکس پرداختیم. اگر در رابطه با این سبک از طراحی، ایده یا نظر متفاوتی در ذهن دارید، می توانید از طریق بخش زیر، نظرات خود را با ما و سایر معماران در میان بگذارید.

 

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: ArchLine – asthetique

تعداد بازدید: 765

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *