طراحی فروشگاه کفش زنانه برند ivy kirzhner در نیویورک

طراحی فروشگاه کفش زنانه

طراحی فروشگاه کفش زنانه برند ivy kirzhner در نیویورک

در تمامی شهرهای بزرگ دنیا، برندهایی وجود دارند که به عرضه محصولات لوکس مشغول اند. وقتی فروشگاهی قصد عرضه محصول خاصی را دارد، به طور حتم به طراحی خاصی هم نیاز خواهد داشت که با محصولی که فروشگاه عرضه می نماید، هماهنگی داشته باشد. در این بخش قصد داریم سری به یکی از این فروشگاه های خاص و لوکس بزنیم و طراحی فروشگاه کفش زنانه برند ivy kirzhner را مورد بررسی قرار دهیم. برند ivy kirzhner، در شهرهای مهمی در دنیا دارای شعبه است. این برند، از جمله برندهایی است که کفش های خاص و گران قیمتی را تولید می کند.

شهرهایی نظیر نیویورک، لس آنجلس، پاریس، لندن، میلان و …، مهد مد هستند. برندهای بزرگ، شعب اصلی خود را در این شهرها قرار می دهند و فروشگاه هایی که محصول خاصی را عرضه می کنند، به طور حتم در این شهرها فروشگاهی را دایر می کنند. همانطور که اشاره شد، طراحی داخلی این فروشگاه ها، باید با محصولی که عرضه می گردد، همخوانی داشته باشد.

با ذکر این مقدمه، در ادامه به بررسی فروشگاه مورد نظر این بخش خواهیم پرداخت. دیزاین این فروشگاه توسط استودیو معماری آمریکایی asthetique صورت گرفته است.

دیوار و سقف این فروشگاه، با رنگ و بصورت پتینه کار شده است. پتینه به این شکل اعمال شده است که بر روی رنگ خاکستری، پتینه ی خاکستری کار شده است. اگر یک طراح داخلی هستید، همواره در نظر داشته باشید که با استفاده از رنگ و پتینه می توان طرح های خاصی را بر روی دیوار اجر نمود که هم بسیار زیبا هستند و هم به خاص و متفاوت بودن فضا کمک زیادی می نمایند. کف این فروشگاه نیز با کفپوش چوبی کار شده است که به شدت شارپ و براق است.

دکور مغازه نیز همانطور که در تصاویر می بینید، با متریال MDF به رنگ سفید کار شده است که یک نوار طلایی رنگ از میان آن می گذرد. انتخاب این نوار طلایی رنگ بسیار هوشمندانه انجام شده است. طراح در این پروژه، نه کار را خیلی شلوغ نموده است مانند ریزه کاری ها و دیتیل های سبک کلاسیک و نه فضا را ساده و سفید رها کرده است. بلکه لوکس بودن فضا را به شکلی مینیمال گونه انجام داده است. ویترین مشکی رنگ فلزی – چوبی که در فضای وسط فروشگاه تعبیه شده است نیز، نه تنها از ظرافت کار نکاسته، بلکه به طرز ظریفی فضا را به سمت لوکس بودن برده است.

در انتها، دعوت می کنیم تصاویر طراحی فروشگاه زنانه برند ivy kirzhner را مشاهده نمایید. اگر در حال طراحی پروژه ای مشابه هستید، ایده های ارائه شده در این فروشگاه می توانند مفید واقع شوند.

طراحی فروشگاه کفش زنانه طراحی فروشگاه کفش زنانه طراحی فروشگاه کفش زنانه

در این مطلب به بررسی یک پروژه لوکس – مینیمال پرداختیم. پروژه ای که در آن لوکس بودن فضا، از طریق رنگ و متریال به شکلی مینیمال گونه انجام شده است. اگر در رابطه با طراحی فروشگاه کفش زنانه مورد بررسی این بخش، ایده یا نظر متفاوتی در ذهن دارید، می توانید از طریق بخش زیر، نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

لازم به ذکر است تصاویر ارائه شده رندر پروژه هستند..

 

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 717

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *