طراحی داخلی کافه بلانش، امین آقاسی زاده و مهدی عباس زاده

طراحی داخلی کافی شاپ، طراحی داخلی مدرن

طراحی داخلی کافه بلانش

معماری: استودیو آرشیگرام

موقعیت: ایران، مشهد

مساحت: ۴۵۰ مترمربع

سال: ۱۳۹۶

عکاس: مهدی عباس زاده، سجاد حیدری

در این بخش خط معمار قصد دارد تا طراحی داخلی کافی شاپی با فضای گرم و صمیمی واقع در مشهد را به شما معرفی کند. این پروژه خلاقانه توسط گروه معماری آرشیگرام به انجام رسیده است. یکی از مهم ترین چالش ها، محدودیت های بازسازی و مشکلات ساختاری ساختمان بود. به علاوه ستون ها، نبود نورکافی و از همه مهم تر تبدیل ساختمان مسکونی به فضای تجاری، نیز از مشکلات پروه بود.

یکی از مهم ترین نکاتی که در طراحی این کافه اهمیت داشت حضور گیاهان طبیعی در داخل فضا بود، به طوریکه کاربر در هر زاویه  بتواند پوشش گیاهی را ببیند. بنابراین ما پوشش گیاهی طبیعی را در سه بخش از محیط مشاهده می کنیم: ۱٫ حیاط بیرونی ۲٫ فضای تراس ۳٫ حیاط درونی

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این کافی شاپ که منجر به شاخص بودن آن شده است، چنین است که به کاربر امکان انتخاب فضاهای متفاوت را برای نشستن در کافی شاپ را می دهد و از چشم اندازهای  متفاوت لذت ببرد.

در ادامه با خط معمار همراه باشید.

طراحی داخلی کافی شاپ، طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی کافی شاپ، طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی کافی شاپ، طراحی داخلی مدرن
طراحی داخلی کافی شاپ، طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی کافی شاپ، طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی کافی شاپ، طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی کافی شاپ، طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی کافی شاپ، طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی کافی شاپ، طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی کافی شاپ، طراحی داخلی مدرنپلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: archline

تعداد بازدید: 2,521

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *