طراحی داخلی منزل مسکونی لوکس، بخش ۱

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون آپارتمان لوکس،طراحی منزل لوکس،طراحی آپارتمان لاکچری

طراحی داخلی منزل مسکونی لوکس، بخش ۱

در خط معمار، تا کنون نمونه های بی شماری از طراحی داخلی منزل مسکونی را ارائه نموده ایم. نمونه هایی که بر اساس سبک های مختلف طراحی، دیزاین شده اند. کارهایی از سرتاسر دنیا. با امید به اینکه شما به عنوان یک طراح، با مشاهده ی این نمونه کارها و طراحی ها، با سبک های مختلف طراحی داخلی بیشتر آشنا گردید و نمونه های موردی و اجرایی را ببینید. با متریال هایی که می توانید در هر سبک و فضا استفاده نمایید، بیشتر آشنا گردید. دعوت می کنیم برای مشاهده این نمونه ها سری به لینک زیر بزنید:

طراحلی داخلی منزل

اما در ادامه طراحی فضاهای مسکونی، قصد داریم دو فضای دیگر را که بر اساس سبک لاکچری صورت گرفته است را بررسی کنیم. البته نه اینکه لوکس بودن، سبک باشد، بلکه بیشتر استفاده از انواع خاصی از متریال هاست که فضا را به سمت لوکس بودن می برد.
آپارتمان مورد بررسی در بخش اول توسط استودیو معماری داخلی IQOSA Architect صورت گرفته است که در خلق فضاهای مدرن و لوکس مهارت خاصی دارند.

در این آپارتمان شما متریال هایی نظیر چوب با طیف های مختلف رنگی (قهوه ای کمرنگ تا پررنگ) به همراه بتن اکسپوز و همچنین سنگ گرانیت را می بینید که معمولا برای فضای لوکس این متریال های در کنار یکدیگر قرار می گیرند. همچنین انواع خاصی از شیشه نظیر شیشه رنگی ساتینا نیز در فضا استفاده شده است که متریال بسیار منحصر بفردی است.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر بخش های مختلف (نشیمن، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، اتاق خواب) این آپارتمان را مشاهده و بررسی نمایید.

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون آپارتمان لوکس،طراحی منزل لوکس،طراحی آپارتمان لاکچری طراحی داخلی منزل،دکوراسیون آپارتمان لوکس،طراحی منزل لوکس،طراحی آپارتمان لاکچری

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون آپارتمان لوکس،طراحی منزل لوکس،طراحی آپارتمان لاکچریطراحی داخلی منزل،دکوراسیون آپارتمان لوکس،طراحی منزل لوکس،طراحی آپارتمان لاکچری طراحی داخلی منزل،دکوراسیون آپارتمان لوکس،طراحی منزل لوکس،طراحی آپارتمان لاکچری طراحی داخلی منزل،دکوراسیون آپارتمان لوکس،طراحی منزل لوکس،طراحی آپارتمان لاکچری طراحی داخلی منزل،دکوراسیون آپارتمان لوکس،طراحی منزل لوکس،طراحی آپارتمان لاکچری

 

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون آپارتمان لوکس،طراحی منزل لوکس،طراحی آپارتمان لاکچری طراحی داخلی منزل،دکوراسیون آپارتمان لوکس،طراحی منزل لوکس،طراحی آپارتمان لاکچری

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون آپارتمان لوکس،طراحی منزل لوکس،طراحی آپارتمان لاکچری طراحی داخلی منزل،دکوراسیون آپارتمان لوکس،طراحی منزل لوکس،طراحی آپارتمان لاکچری طراحی داخلی منزل،دکوراسیون آپارتمان لوکس،طراحی منزل لوکس،طراحی آپارتمان لاکچری طراحی داخلی منزل،دکوراسیون آپارتمان لوکس،طراحی منزل لوکس،طراحی آپارتمان لاکچری طراحی داخلی منزل،دکوراسیون آپارتمان لوکس،طراحی منزل لوکس،طراحی آپارتمان لاکچری طراحی داخلی منزل،دکوراسیون آپارتمان لوکس،طراحی منزل لوکس،طراحی آپارتمان لاکچری

 

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,468

۱ دیدگاه

  1. naeimi گفت:

    با سلام
    طراحی هاتون را می خواستم بپرسم با چه نرم افزاری طراحی می کنید و اگر کسی بخواد آموزش ببینه برای طراحی میشه راهنمایی کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *